انفجار مهیب گاز در یک واحد آپارتمان مسکونی در نهاوند

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۸:۳۴:۰۷
کد خبر: ۴۹۴۰۶۹
انفجار مهیب گاز در یک واحد آپارتمان مسکونی در نهاوند
در اثر انفجار مهیب گاز در یک واحد آپارتمان مسکونی واقع در منطقه فرمانداری نهاوند دو واحد مسکونی آسیب دید و یک نفر نیز دچار سوختگی شدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست انتظامی نهاوند افزود: این حادثه بامداد امروز در طبقه سوم یک آپارتمان ۱۲ واحدی به وقوع پیوست که پس از آن نیروهای امدادی ، آتش نشانی و پلیس در محل حاضر شده و با قطع گاز و برق ساختمان از وقوع حوادث بعدی پیشگیری نمودند.

وی افزود: این حادثه تلفات جانی نداشته و فقط در اثر آن واحد مسکونی جنبی آن نیز دچار آسیب دیدگی و صاحب خانه به شدت دچار سوختگی شد که توسط اورژانس به بیمارستان و سپس به همدان اعزام گردید.

سرهنگ ملکی گفت: در بررسی های به عمل آمده توسط کارشناسان ذیربط علت حادثه، نشت گاز این واحد مسکونی عنوان شده است.

وی گفت: شدت انفجار به حدی بوده که علاوه بر آسیب دیدگی جدی واحد مربوطه یکی از دیوارهای واحدی جنبی نیز دچار شکستگی و ریزش شده و شیششه های اغلب واحدهای دیگر نیز شکسته شدند .

وی با اشاره به انفجار مشابه دیگری که در چند ماه پیش در روستای سرخکند اتفاق افتاد به شهروندان توصیه کرد با توجه به اینکه در فصل سرما میزان استفاده از وسایل گرمایشی به بالاترین حد خود می رسد لذا شهروندان نسبت به رعایت موارد ایمنی تلاش نمایند تا از عواقب انفجار و یا پخش منو اکسید کربن که باعث تلفات جانی برای آنان می شود در امان بمانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز