معاون اداره کل ورزش و جوانان استان همدان:

۱۹ میلیون جوان در کشور عضو فضای مجازی هستند

۱۳۹۵/۱۰/۱۵ - ۰۸:۰۴:۴۰
کد خبر: ۵۰۱۸۷۲
۱۹ میلیون جوان در کشور عضو فضای مجازی هستند
ربانی مهر با اشاره به گرایش جمع گسترده‌ای از جوانان به فضای مجازی بیان کرد: با توجه به اینکه 19 میلیون جوان در کشور عضو فضای مجازی هستند باید نشست‌هایی در راستای آگاه‌سازی جوانان و استفاده درست از این فضا برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ستاد هماهنگی امور جوانان شهرستان نهاوند اظهار داشت: امسال تاکنون 154 میلیارد تومان وام ازدواج در استان همدان پرداخت شده است که 12 میلیارد تومان این مبلغ سهم زوج‌های جوان نهاوندی بوده است.

وی افزود: در 9 ماهه سال 95 نسبت به مدت مشابه سال قبل در بحث پرداخت وام‌های ازدواج 35 درصد افزایش پرداختی داشته‌ایم.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه به ثبت آمار طلاق در استان اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال در استان همدان سه هزار واقعه طلاق ثبت شده است و هم چنین در این مدت نیز 13 هزار و 412 واقعه ازدواج در استان به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: در بحث ازدواج و طلاق هر کدام دو درصد کاهش ثبت داشته‌ایم که با وجود کاهش دو درصدی هنوز آمار طلاق در استان همدان با این پیشینه غنی فرهنگی نگران کننده است.

ربانی با اشاره به گرایش جمع گسترده‌ای از جوانان به فضای مجازی بیان کرد: با توجه به اینکه 19 میلیون جوان در کشور عضو فضای مجازی هستند باید نشست‌هایی در راستای آگاه‌سازی جوانان و استفاده درست از این فضا برگزار شود.

وی تاکید کرد: نشست فعالان فضای مجازی که ماه گذشته در شهرستان نهاوند برگزار شد را باید به فال نیک گرفت و به دلیل اهمیت این موضوع باید این نشست‌ها تداوم داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز