اختصاص بودجه رویداد «همدان ۲۰۱۸»‌ جای انتقاد دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۱۸:۲۰
کد خبر: ۷۸۳۹۵۷
اختصاص بودجه رویداد «همدان ۲۰۱۸»‌ جای انتقاد دارد
حسین قراباغی به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری همدان 2018 اشاره و عنوان کرد: این اجلاس یک اتفاق ارزشمند برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری همدان بود اما اختصاص بودجه رویداد همدان 2018 جای انتقاد دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان افزود: برنامه کمیسیون اقتصادی شورای در دوره جدید استفاده از ظرفیت و جایگاه همدانی‌های تاثیرگذار برای پیشرفت شهر است.

حسین قراباغی با بیان اینکه ریشه همه مشکلات اجتماعی بیکاری است، اظهار کرد: ایجاد اشتغال مهم‌ترین راهکار برون‌رفت از این مشکلات است که با کمک همه مسؤولان به دنبال رفع این معضل هستیم.

وی به برگزاری اجلاس جهانی گردشگری همدان 2018 اشاره و عنوان کرد: این اجلاس یک اتفاق ارزشمند برای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری همدان بود اما اختصاص بودجه رویداد همدان 2018 جای انتقاد دارد.

قراباغی با اشاره پروژه‌های مهم شهر چون فازهای پل غدیر شهرک فرهنگیان، پل سردار شهید همدانی، پیاده‌راه بلوار گردشگری ارم گفت: تکمیل هر یک از این پروژه‌ها نیازمند مساعدت و اختصاص منابع ملی است.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودهای سه‌گانه شهر به عنوان یک نیاز تأثیرگذار در نگاه گردشگر، خاطرنشان کرد:  ظرفیت‌هایی چون 200 هکتار از اراضی سد اکباتان برای احداث پارک، اختصاص 102 هکتار از اراضی فخرآباد برای بوستان ولایت و به عنوان پایلوت گردشگری در آینده و 500  هکتار از اراضی روستای شورین به عنوان فرصت‌های جدید اقتصادی است که در حال رایزنی برای جذب سرمایه‌گذار هستیم.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان مطالبات شهرداری از دستگاه‌های مرتبط را 200 میلیارد تومان خواند و افزود: بخش عمده‌ای از این مطالبات هنوز وصول نشده است.

وی تصریح کرد: باید یک هماهنگی برای قانون پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شهرداری با سایر سازمان‌های دیگر در قانون خدمات کشوری ایجاد شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز