عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام :

مجوز شهر تاب‌آور برای همدان را یک فرصت مهم است

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۵:۰۷:۴۸
کد خبر: ۷۸۳۹۶۱
مجوز شهر تاب‌آور برای همدان را یک فرصت مهم است
آقا محمدی مجوز شهر تاب‌آور برای همدان را یک فرصت مهم خواند و گفت: برگزاری جلسات کارشناسی با جوانان نخبه و خلاق و استفاده از نظرات آنها، تقویت استارتاپ‌ها، توجه به بافت قدیمی و سنتی شهر و همچنین توجه خاص به نیروهای خدمات شهری باید مدنظر قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، اعضای شورای اسلامی شهر همدان با علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون مباحث مدیریت شهری بویژه حوزه اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

 در این دیدار آقامحمدی با بیان اینکه آمادگی هرگونه همکاری در زمینه‌های مختلفی مدیریت شهری که  مدنظر شورای شهر است را داریم، اظهار کرد: در دنیای امروز وجود و ورود استارتاپ‌ها به علت جوان و پویا بودن مجموعه برای اداره شهر لازم است که به این نکته باید دقت شود.

وی به احیای بافت‌های قدیمی شهر همدان به عنوان تاریخ این شهر اشاره و بیان کرد: داشتن زیرساخت‌های گردشگری و آماده‌سازی امکانات مناسب برای گردشگران در حوزه توریست و پذیرش گردشگر تعریف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: میدان آرامگاه بوعلی، پیاده‌راه‌های بوعلی و اکباتان باید در نهایت به میدان باباطاهر ختم شود که برای توریست داخلی و خارجی جذاب باشد.

وی مجوز شهر تاب‌آور برای همدان را یک فرصت مهم خواند و گفت: برگزاری جلسات کارشناسی با جوانان نخبه و خلاق و استفاده از نظرات آنها، تقویت استارتاپ‌ها، توجه به بافت قدیمی و سنتی شهر و همچنین توجه خاص به نیروهای خدمات شهری باید مدنظر قرار بگیرد.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری در بحث‌های اقامتی، تفریحی در جذب سرمایه و ایجاد اقتصادی پویا مؤثر است و باید مردم را در این زمینه دخالت دهیم و مردم خود را در اداره شهر دخیل بدانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز