رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر خبر داد :

توزیع گوشت ۲۹ هزار تومانی و برنج ۴ هزار تومانی در بازار !!!

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۲۴:۱۵
کد خبر: ۷۸۳۹۶۷
توزیع گوشت ۲۹ هزار تومانی و برنج ۴ هزار تومانی در بازار !!!
داریوش صفاری از توزیع 45 تن گوشت منجمد از اول مهرماه در فروشگاه‌های شهرستان با قیمت 29 هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: توزیع گوشت منجمد ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر نیز از انجام 7 هزار و 662 مورد بازرسی از ابتدای سال تاکنون در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد یک‌هزار و 611 مورد تخلف شناسایی شده است.

داریوش صفاری ارزش تخلفات کشف شده را نیز 3 میلیارد تومان دانست و افزود: بیشترین تخلفات مربوط به گرانفروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور و... بوده است.

وی از انجام یک‌هزار و 290 مورد بازرسی از نانوایی‌های ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد نیز 223 مورد تخلف کشف و تخلفات شناسایی شده به مراجع برای رسیدگی اعلام شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر با اشاره به افزایش قیمت نان طی ماه گذشته گفت: در این زمینه نظارت بیشتر بر کیفیت نان نیز افزایش یافته است ضمن اینکه اگر آزادپزها و یا نانوایی‌هایی که نان محلی تولید می‌کنند افزایش قیمت داشته باشند غیر قانونی است.

 وی با اشاره به ثبات قیمت‌های کالاهای اساسی در بازار بیان کرد: بر اساس آمار روزانه قیمت‌ها به ثبات رسیده و برخی قیمت‌ها نیز رو به کاهش است که امیدواریم در آینده شاهد ثبات بیشتر و روند کاهشی قیمت‌ها در بازار باشیم.

صفاری به آمار قاچاق کالا طی هشت ماه گذشته اشاره کرد و افزود: 187 مورد بازرسی در این زمینه انجام شده و به همین تعداد نیز پرونده تشکیل و برای رسیدگی به مراجع ارجاع شده است.

وی از توزیع 45 تن گوشت منجمد از اول مهرماه در فروشگاه‌های شهرستان با قیمت 29 هزار تومان خبر داد و تصریح کرد: توزیع گوشت منجمد ادامه دارد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: توزیع 170 هزار تن برنج تایلندی هر کیلو به قیمت 4 هزار و 420 تومان و برنج هومالی هر کیلو به قیمت 5 هزار و 620 تومان در فروشگاه‌های شهرستان در حال انجام است.

وی با اشاره به اجرای طرح ویژه نظارت و بازرسی ویژه شب یلدا توسط اداره صنعت و معدن ملایر با همکاری گشت‌های مشترک از 15 آذرماه خاطرنشان کرد: همشهریان هر نوع تخلف را با تلفن گویای 124 در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

 

نظر شما