ایده نوین گردشگری در شب برنامه ریزی می شود

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۸:۱۵:۴۹
کد خبر: ۷۹۶۵۰۵
ایده نوین گردشگری در شب برنامه ریزی می شود
قراباغی گفت: گردشگری در شب یکی از ایده های نوین در حوزه گردشگری است که اجرای آن در این شهر برنامه ریزی می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: گردشگری در شب یکی از ایده های نوین در حوزه گردشگری است که اجرای آن در این شهر برنامه ریزی می شود.

حسین قراباغی افزود: با فعالسازی گردشگری شبانه در همدان می توان علاوه بر ماندگاری بیشتر مسافر موجب توسعه اقتصاد در شب شد.

وی اظهار داشت: در فراخوان طرح «ایده برتر» چهار موضوع مورد بررسی قرار می گیرد که گردشگری در شب یکی از مهمترین موضوعات این فراخوان است.

قراباغی عنوان کرد: گردشگری شب با هدف استفاده بهینه از زمان شب برای بخش زیادی از گردشگران باید به کار گرفته و برنامه ریزی شود.

وی ادامه داد: باید زیر ساخت های شهری به گونه ای طراحی شود که گردشگران بتوانند از جاذبه های گردشگری به راحتی استفاده کنند.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: با مرمت و بازسازی کاروانسراها و بافت فرسوده و برنامه ریزی هدفمند باید جاذبه های مورد پسند گردشگر ایجاد کنیم.

قراباغی ادامه داد: پیاده راه های اکباتان و بوعلی و همچنین محدوده خیابان های 6 گانه مرکز شهر همدان بازسازی شده اند و با بافت سنتی که دارند می توانند در هر فصلی مورد توجه گردشگران باشند.

 

نظر شما