مدیرکل ورزش و جوانان استان:

افزایش آمار طلاق زنگ خطری برای فامنین است/در برابر معضلات و آینده جوانان مسئولیت هستیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷:۳۰
کد خبر: ۷۹۹۲۶۰
افزایش آمار طلاق زنگ خطری برای فامنین است/در برابر معضلات و آینده جوانان مسئولیت هستیم
محسن جهانشیر گفت: ما امروز باید برای امور جوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم چرا که ما در مقابل دغدغه ها و معضلات جوانان مسئول هستیم و کم کاری ما مشکلات زیادی را برای جوانان ایجاد می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نهمین جلسه ستادساماندهی امور جوانان شهرستان فامنین به ریاست شعاعی فرماندار وبا حضور جهانشیر مدیرکل وررش و جوانان استان، روزبه معاون فرهنگی و امور و کلیه اعضای ستاد ساماندهی امورجوانان شهرستان فامنین بادستورکار بررسی وضعیت طلاق و ازدواج و تسهیلات ازدواج در سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: خدمت به خلق خدا بسیار دارای اهمیت است و خداوند کوتاهی در این زمینه را نمی پذیرند.

وی افزود: ما امروز باید برای امور جوانان برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم چرا که ما در مقابل دغدغه ها و معضلات جوانان مسئول هستیم و کم کاری ما مشکلات زیادی را برای جوانان ایجاد می کند.

محسن جهانشیر تصریح کرد: کاهش آمار ازدواج و افزایش طلاق در شهرستان فامنین زنگ خطر بزرگی برای ما محسوب می شود که اگر بیشتر از این غفلت کنیم کانون خانواده در جامعه سست و متزلزل خواهد شد.

وی افزود: افزایش طلاق برای ما باید هشدار جدی تلقی شود چرا که با از بین رفتن کانون خانواده جامعه پویایی خود را از دست خواهد داد و باید با همدلی و وحدت به جلوی معضلات اجتماعی همچون طلاق را بگیریم تا از اتفاقات بدتر در آینده جلوگیری شود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه از فرماندار و مسئولان شهرستان فامنین خواست در سپردن کارها به جوانان انعطاف بیشتری نشان دهند و تصریح کرد: در کارها و امور اجرایی شهرستان به جوانان اعتماد بیشتری کنید و در برون سپاری کارها به جوانان و سازمان های مردم نهاد توجه ویژه ای داشته باشید.

وی با اینکه وضعیت استان در تعداد سازمان های مردم نهاد مطلوب است، افزود: سازمان های مردم نهاد به خوبی می توانند پل واسط میان مردم و حاکمیت باشند و بسیاری از مسائل و مشکلات را از دوش دولت بردارند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز