سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری :

در انتصاب ها نباید تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت

۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۰۹:۰۷:۰۲
کد خبر: ۷۹۹۲۶۲
در انتصاب ها  نباید تحت تاثیر فضای سیاسی قرار گرفت
محسن جهانشیر با بیان اینکه در انتصاب ها تحت تاثیر فضای سیاسی نباید قرار گرفت، افزود: سفر به شهرستان ها و اطلاع یافتن از وضعیت زیرساخت ها و حوزه ورزش و جوانان کار بسیار خوب و شایسته است و انتظار است در انتخاب روسای شهرستانی تحت تاثیر فضای سیاسی قرار نگیرید.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان با الماسی سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری دیدار و گفتگو کرد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری در این دیدار با اشاره به جایگاه بالای ورزش همدان گفت: همدان در بسیاری از رشته ها صاحب جایگاه و استعداد است و شرایط خوبی در بیشتر رشته های ورزشی داریم.

وی افزود: در رشته های همانند کشتی و هاکی از قدیم صاحب جایگاه بوده ایم اما در برخی رشته مانند بسکتبال و فوتبال یک مدت پیشرفت داشته ایم و زمانی هم در افول به سر برده ایم.

الماسی با بیان اینکه همدان نیازمند شادی و ونشاط اجتماعی است، اظهار کرد: با ورزش و فضا دادن به سازمان های مردم نهاد و زمینه سازی برای جذب جوانان می توان شادی و نشاط را به جامعه هدیه داد.

وی با ابراز رضایت از انتخاب جهانشیر به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: با سابقه ای که از شما دارم می دانم سال آینده سال خوبی برای ورزش استان خواهد بود و ما نیز در همه زمینه ها یاری گر شما و مجموعه ورزش و جوانان استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در انتصاب ها تحت تاثیر فضای سیاسی نباید قرار گرفت، افزود: سفر به شهرستان ها و اطلاع یافتن از وضعیت زیرساخت ها و حوزه ورزش و جوانان کار بسیار خوب و شایسته است و انتظار است در انتخاب روسای شهرستانی تحت تاثیر فضای سیاسی قرار نگیرید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز