نماینده ولی فقیه در استان همدان:

آمران به معروف و ناهیان منکر باید توجیه شوند

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۷:۵۱:۱۵
کد خبر: ۸۰۹۲۰۷
آمران به معروف و ناهیان منکر باید توجیه شوند
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با بیان اینکه باید دانشسرای عالی داشته باشیم تا آمران به معروف و ناهیان منکر دوره لازم را ببینند افزود: اما افرادی که امروز امر به معروف و نهی از منکر می کنند خودشان باید توجیه شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی عصر امروز در در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و هیات‌های اندیشه‌ورز جوان استان همدان با بیان اینکه ما برای عرصه مدیریت‌ها باید انسان بسازیم وگرنه همین وضعیت ادامه می‌یابد اظهار کرد: باید برای عرصه مدیریت کادرسازی کنیم.

وی با بیان اینکه باید دانشسرای عالی داشته باشیم تا آمران به معروف و ناهیان منکر دوره لازم را ببینند افزود: اما افرادی که امروز امر به معروف و نهی از منکر می کنند خودشان باید توجیه شوند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه از ابتای انقلاب تاکنون خیلی کار شده و هر کس انکار کند مریض است تصریح کرد: البته نمی‌گوییم که ما مشکل نداریم، معضلاتی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر افراد از دین برداشت نادرست داشتند ادامه داد:‌ انسان باید عیوب خود را رصد کند و مدیریت کار هر کسی نیست.

طه‌محمدی با بیان اینکه خودشناسی اولین قدم است خاطرنشان کرد:‌ وقتی خودمان را شناختیم در راه رضای خدا موفق خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز