مسافران نوروزی در ۱۸ مکان ورزشی همدان اسکان داده می شوند

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۰۹:۵۳:۱۹
کد خبر: ۸۲۵۰۰۵
مسافران نوروزی در ۱۸ مکان ورزشی همدان اسکان داده می شوند
سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان از اسکان مسافران نوروزی در 18 مکان ورزشی همدان خبر داد.

 کاوه صولتی در گفتگو با خبرنگار برنا در همدان با اعلام این مطلب افزود: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی 18 مکان ورزشی در استان همدان تجهیز شده است که از 5 مکان به شهر همدان و 13 مکان مربوط به شهرستانهای استان می باشد.

وی با اشاره به اینکه طرح اسکان مسافران نوروزی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان از 29 اسفندماه آغاز می شود، گفت: این طرح تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: سالن های ورزشی به صورت شبانه روز برای اسکان مسافران نوروزی فعال هستند و تیم های بازرسی اداره کل ورزش و جوانان بر روند فعالیت مسوولان این سالن ها نظارت دارند.

سرپرست معاونت توسعه منابع انسانی و مالی اداره کل ورزش و جوانان همدان اظهار کرد: به منظور رفاه حال مسافران امکان نصب چادر در سالن های ورزشی فراهم شده و این سالن ها به امکاناتی نظیر سیستم گرمایشی مجهز هستند.

صولتی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان همدان تلاش کرده است تا در ایام نوروز از ظرفیت های سالن های ورزشی به بهترین نحو ممکن برای خدمت رسانی به مردم استفاده شود و امیدواریم مسافران نوروزی سفر خوبی در همدان داشته باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز