امروز؛

مدیر عامل موسسه دانشمند با امام جمعه همدان دیدار می‌کند

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۸:۳۹:۵۷
کد خبر: ۸۳۴۷۱۴
مدیر عامل موسسه دانشمند با امام جمعه همدان دیدار می‌کند
عصر امروز همزمان با گرامیداشت روز جوان دکتر سید حامد عسگری مشاور بنیاد مستضعغان و مدیر عامل هلدینگ دانشمند با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، موسسه تحقیق و توسعه دانشمند که از زیر مجموعه های بنیاد مستضعفان است با رویکرد جوان باوری و شایسته سالاری توانسته در سال های اخیر در جذب شرکت های دانش بنیان، توسعه آموزش های کاربردی، گسترش شبکه هوشمند حمل و نقل و به کارگیری از توانمندی های استارتاپ ها موفقیت های چشمگیری داشته باشد.

این مجموعه به ریاست دکتر سید حامد عسگری در سال های اخیر در عرصه های داخلی و خارجی جایگاه مناسبی پیدا کرده و امروز با بهره گیری از جوانان نخبه یکی از هلدینگ های مطرح کشور به شمار می رود.

دکتر سید حامد عسگری مشاور رییس بنیاد مستضعغان و مدیر عامل هلدینگ دانشمند در سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همدان سفر خواهد کرد و با حجت الاسلام شعبانی امام جمعه همدان که جوان ترین نماینده ولی فقیه کشور محسوب می شود پیرامون مسائل روز جامعه و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و جوانان در حل مشکلات و معرفی فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز