آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک اساتید دانشگاه‌

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۶:۳۴
کد خبر: ۸۴۵۰۲۸
آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک اساتید دانشگاه‌
یدالله روحانی‌منش از آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد در استان با کمک اساتید دانشگاه‌ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان دو نفر از زندانیان محکومان غیرعمد مالی با کمک اساتید خیر دانشگاه‌ها، از زندان مرکزی همدان آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تا 20 اردیبهشت ماه 17 زندانی در استان آزاد شده‌اند گفت: به مناسبت نیمه شعبان نیز چهار زندانی غیرعمد محکومان مالی با مساعدت خیرین از زندان همدان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان خاطرنشان کرد: 23 ماه رمضان مصادف با هشتم خردادماه در محل سالن انصارالحسین(ع) سپاه میدان باباطاهر همایش گلریزان آزادی زندانیان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشن گلریزان اقدام خیری در توجه به زندانیان جرائم غیرعمد و افرادی است که بخاطر محکومیت‌های مالی، ناتوانی در پرداخت دیه، دیون و تعهدات مالی به زندان افتاده‌اند تا با کمک و مساعدت خیران و نیکوکاران آزاد و به کانون خانواده بازگردند.

روحانی‌منش با اشاره به اینکه زندانیان جرائم غیرعمد بدهکار هستند نه بزهکار که دست پرمهر خیرین می‌تواند آنها را آزاد کند گفت: جلب کمک‌های مردمی برای آزادی محکومان غیرعمد تلاش مقدس برای احیاء و صیانت از کرامت بشری افراد گرفتار اجتماع است.

 

نظر شما