غیر از «اسکاد» هیچ تاکسی اینترنتی در همدان مجوز فعالیت ندارد

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۰:۱۰:۳۴
کد خبر: ۸۴۵۸۸۵
غیر از «اسکاد» هیچ تاکسی اینترنتی در همدان مجوز فعالیت ندارد
میلاد کریمی با بیان اینکه هیچ یک از تاکسی‌های اینترنتی غیر از «اسکاد» مجوز فعالیت در شهر همدان را ندارند اظهار کرد: به خاطر نداشتن مجوز نمی‌توان مدیریتی در خصوص فعالیت این خودروها داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه هیچ یک از تاکسی‌های اینترنتی غیر از «اسکاد» مجوز فعالیت در شهر همدان را ندارند اظهار کرد: به خاطر نداشتن مجوز نمی‌توان مدیریتی در خصوص فعالیت این خودروها داشت.

میلاد کریمی با بیان اینکه تنها تاکسی اینترنتی «اسکاد» توسط سازمان تاکسیرانی نظارت می‌شود گفت: ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی باید با شهرداری باشد اما ابلاغیه صادر شده که این سازمان در این زمینه ورود نکند.

وی با اشاره به اینکه در سطح کلان و به صورت کشوری تصمیماتی گرفته شده و دلیل آن را نمی‌دانیم افزود: این مشکل تنها به همدان مربوط نمی‌شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه تاکسی‌‌های بی‌سیم‌ و آژانس‌ تاکسی زیر نظر اتحادیه تاکسیرانی هستند و زیر نظر سازمان شهرداری نیستند گفت: این تاکسی‌ها قبل از اینکه مسافر سوار شود و خودرو حرکت کند،کیلومترشمار را روشن می‌کنند اما در تاکسی‌های اینترنتی وقتی مسافر وارد تاکسی‌ می‌شود محاسبه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بازی‌های اعدادی در کاهش قیمت در راستای جلب مشتری است افزود: مسافر وقتی می‌خواهد از این امکانات استفاده کند دنبال پرداخت کرایه کم و در نتیجه امکانات خوب است.

 

نظر شما