۵۰ برنامه آموزشی در هیات همگانی اجرا می شود

۱۳۹۸/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۰:۳۳
کد خبر: ۸۴۶۸۱۸
۵۰ برنامه آموزشی در هیات همگانی اجرا می شود
نوروزی با اشاره به گستردگی برنامه های آموزشی هیات ورزش های همگانی همدان در سال جاری گفت: امسال درصدد هستیم بیش از 50 برنامه آموزشی در رشته های مختلف را اجرایی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسئول کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی همدان اظهار داشت: از این پس متقاضیان دوره های آموزشی اعم از مربیگری، داوری، کارگاه ها و دوره های ارتقا سطح می توانند به صورت فردی نسبت به ثبت نام در سامانه هیات ورزش های همگانی استان همدان اقدام کنند.

وی بیان کرد: ثبت نام متقاضیان فقط از طریق سامان هیات ورزش های همگانی مورد تایید است و به هیچ عنوان به صورت دستی نام نویسی نخواهد شد.

نوروزی با اشاره به حجم برگزاری دوره های آموزشی هیات همگانی همدان گفت: هم اکنون در برگزاری دوره های آموزشی بالاتر از سایر هیات های ورزشی در صدر قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه بیش از 30 کمیته زیر نظر هیات ورزش های همگانی استان همدان فعالیت دارند، گفت: هر کمیته دارای چند رشته ورزشی است که باعث شده بیشترین مربی، داور و ورزشکار را در اختیار داشته باشیم.

رئیس کمیته آموزش هیات ورزش های همگانی همدان خاطرنشان کرد: هم اکنون بیش از 20 هزار ورزشکار، مربی و داور زیر نظر هیات ورزش های همگانی این استان فعالیت دارند.

وی با اشاره به گستردگی برنامه های آموزشی هیات ورزش های همگانی همدان در سال جاری گفت: امسال درصدد هستیم بیش از 50 برنامه آموزشی در رشته های مختلف را اجرایی کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز