کشف۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۸:۰۶
کد خبر: ۸۶۵۱۷۶
کشف۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق ذخیره و جاسازی شده در زیر زمین واحد مسکونی در مناطق حاشیه ای شهر همدان کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق ذخیره و جاسازی شده در زیر زمین واحد مسکونی در مناطق حاشیه ای شهر همدان کشف شد.

سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر نگهداری فرآورده های نفتی در یک از محله های حاشیه شهر موضوع توسط ماموران پلیس آگاهی مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از اعزام به محل یاد شده و شناسایی کامل این مکان متوجه توقف یک کامیون نفت کش در مقابل این محل شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان اضافه کرد: پس از دقایقی یک خودروی نیسان نیز به محل مورد نظر مراجعه کرده و به همراه کامیون نفتکش اقدام به تخلیه سوخت کردند.

سردار کامرانی صالح ادامه داد: ماموران پس از مشاهده تخلیه سوخت توسط کامیون نفتکش و نیسان وارد عمل شده و پس از بررسی های مخازن خودروها، هر ۲ راننده را دستگیر کردند.

وی گفت: ماموران با مراجعه به محل نگهداری سوخت ۳۵ هزارلیتر فرآورده نفتی قاچاق که به صورت ماهرانه ای در زیر زمین جاسازی شده بود را کشف کردند.

کامرانی صالح اظهار داشت: سوخت کشف شده به انبار شرکت نفت شهر همدان منتقل شد و متهمان برای رسیدگی به تخلفات به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

نظر شما