پردیس بزرگ سینمایی و تالار بزرگ شهر در همدان ایجاد می شود

۱۳۹۸/۰۵/۱۷ - ۰۹:۱۴:۲۱
کد خبر: ۸۸۲۳۳۸
پردیس بزرگ سینمایی و تالار بزرگ شهر در همدان ایجاد می شود
احمدرضا احسانی گفت: در تلاش هستیم پردیس بزرگ سینمایی و تالار بزرگ شهر را هم راه‌اندازی کنیم که اتفاق خوبی برای استان رقم خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در جشن روز خبرنگار در همدان با بیان اینکه  با تبریک روز خبرنگار به اصحاب رسانه اظهار کرد: معتقدم صحبت از خبرنگار و فعالیت در این حوزه بسیار سخت است زیرا این مجموعه به عنوان چشم بینا، زبان گویای مردم و گوش شنوای جامعه به توسعه جامعه کمک می‌کند.

وی خبرنگار را فردی مظلوم، خستگی‌ناپذیر و قانع دانست و گفت: فعال در این عرصه دنبال تازگی و خلاقیت است و کسی که دارای این ویژگی داشته باشد قطعا فرهیخته است و می‌تواند عامل رشد باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه خبرنگار از خود می‌گذرد تا جامعه را به سمت توسعه پیش ببرد افزود: باید تلاش این عزیزان را ارج نهاد.

وی با بیان اینکه وظیفه ما به عنوان متولی فرهنگ و ارشاد در جامعه این است که در کنار اصحاب رسانه باشیم گفت: در راستای تحقق همین وظیفه مهم نیز در کنار اصحاب رسانه خواهیم بود و تلاش خواهیم کرد به توسعه استان کمک کنیم.

احسانی با اشاره به اینکه در مدیریت جدید فرهنگ و ارشاد  به دنبال این هستیم کارهای بر زمین مانده را با سرعت پیش ببریم گفت: امید داریم اصحاب رسانه در این جمع ما را همراهی خواهند کرد.

وی از آغاز به کار پروژه موزه هنرهای معاصر در استان خبر داد و افزود: این پروژه‌ها سال‌ها بود که خاک می‌خورد اما به لطف پیگیری‌های استاندار عملیات اجرایی آن از امروز آغاز شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه اعتباری که برای این پروژه در سال 97 در حال برگشت بود در حال جذب است تأکید کرد: امیدواریم سال آینده شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

وی گفت: در تلاش هستیم پردیس بزرگ سینمایی و تالار بزرگ شهر را هم راه‌اندازی کنیم که اتفاق خوبی برای استان رقم خواهد زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز