تخریب یک رستوران غیر مجاز در جاده «حیدره» همدان

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۸:۱۳
کد خبر: ۸۸۳۳۳۸
تخریب یک رستوران غیر مجاز در جاده «حیدره» همدان
حسین مردانی از تخریب یک رستوران غیرمجاز در جاده «حیدره» شهر همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از تخریب یک رستوران غیرمجاز در جاده «حیدره» شهر همدان خبر داد.

بابیان اینکه رستوران غیر قانونی واقع در باغات جاده حیدره شهر همدان تخریب شد، گفت: بنا بر تبصره یک ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مصوب سال ۱۳۳۴، حکم تخریب صادره از کمیسیون ماده ۱۰۰ ملک مورد نظر که نسبت به تغییر کاربری، تخریب باغات و ایجاد باغ رستوران در فضایی به مساحت ۲۴۵ متر مربع بصورت غیر قانونی اقدام کرده بود طی مراحل قانونی توسط واحد اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و با هماهنگی مقام قضایی، عوامل انتظامی و با استفاده از ماشین آلات و نیروهای شهرداری حاضر در محل اجرا شد.

وی گفت: واحد کنترل ساختمان، فنی و اجرای احکام مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری قبل از اجرای حکم مورد نظر اقدام به صدور اخطاریه کنترل ساختمان برای تعطیلی عملیات ساختمانی و ارائه مجوز کرده بود.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان افزود: همچنین اخطاریه تبصره ۱ ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها برای ارائه توضیحات کتبی و مستندات موجود به کمیسیون، ابلاغ مهلت ۱۰ روز کمیسیون ماده ۱۰۰ به منظور اعتراض به رای و ابلاغ مهلت ۴۸ ساعته برای اجرای رای به صورت قانونی انجام شده بود.

وی با بیان اینکه تمام لوازم در این رستوران قبل از اجرای رای از محل تخلیه و به صورت سالم تحویل مالک شد به اجرای ۸۰ مورد رای تخریب کمیسیون ماده ۱۰۰ از ابتدای سال ۹۸ اشاره و عنوان کرد: با هر گونه ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر قانونی واقع در محدوده و حریم قانونی شهر بدون تبعیض و مماشات طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد.

 

نظر شما