اولین جشنواره ورزش محلات شیرین سو برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۳۳۴۲
اولین جشنواره ورزش محلات شیرین سو برگزار می‌شود
سید مصطفی موسوی از برگزاری اولین جشنواره ورزش محلات شهر در چهار رشته ورزشی و دو بخش بانوان و آقایان توسط شهرداری و مجموعه ورزشی امام علی (ع) شیرین سو خبر داد.

شهردار شیرین سو در گفتگو با برنا با اعلام این خبر گفت این جشنواره در چهار رشته ورزشی شامل مسابقات فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون و دارت برگزار خواهد شد و در پایان مسابقات از تیم ها و نفرات برتر تجلیل بعمل می‌آید.

موسوی ادامه داد این جشنواره به صورت محلی و در قالب مسابقات تیمی و انفرادی برگزار میشود و ساکنین محلات مختلف سطح شهر میتوانند با هم محله ای های خود وارد این رقابت ها شوند.

شهردار شیرین سو هدف از برگزاری این جشنواره را افزایش حس تعلق شهروندان به محل سکونت خود، ایجاد همدلی در میان محلات شهر، پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ایجاد نشاط و سرگرمی و مقابله با آسیب های اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعاملات اجتماعی شهروندان در حس تعلق به محله گفت: حلقه مفقوده محلات امروزی شهرها، عدم ارتباط و تعامل ساکنین آن با یکدیگر هست و مدیریت شهری برای احیای این امر اهتمام دارد.

موسوی ورزش محلات را یکی از راهکارهای ایجاد حس تعلق در محلات دانست و گفت: ورزش محلات با ایجاد نشاط و سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت میتواند نقش بسزایی را در کاهش آسیب های اجتماعی نیز ایفا کند. 

شهردار شیرین سو در پایان گفت این جشنواره در تمامی رشته های ورزشی به صورت رایگان برگزار می شود.

 

نظر شما