تجلیل استاندار همدان از مدال آوران فراملی

۱۳۹۸/۰۶/۱۸ - ۱۳:۲۷:۳۴
کد خبر: ۸۹۵۹۰۷
تجلیل استاندار همدان از مدال آوران فراملی
قهرمانان و مدال‌آوران رشته‌های ووشو، پیوند اعضا و تکواندو عصر یکشنبه در آئینی با حضور استاندار همدان تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، وز مراسم تجلیل از ورزشکاران همدانی که در یک ماه اخیر موفق به کسب مدال‌های جهانی و آسیایی شدند با حضور استاندار همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان و رؤسای هیئت‌های مدال‌‌آور در استانداری همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این آئین گفت: از سال گذشته تاکنون پس از تاریخ سازی مریم بربط، سه هیات ورزشی توانستند در میادین آسیایی و جهانی خوش بدرخشند و مدال های رنگارنگی را کسب کنند.

محسن جهانشیر افزود: پیکارهای جهانی ورزشکاران پیوند اعضا به میزبانی شهر نیوکاسل انگلیس از ۲۶ مرداد تا چهار شهریور برگزار شد که پنج تن از ورزشکاران این حوزه در این دوره از رقابت ها شرکت کرده و موفق به دریافت ۱۳ مدال طلا ، نقره و برنز شدند.

وی ادامه داد: الهام محمدی تقدیر موفق به دریافت سه مدال طلا و یک مدال نقره در رشته های تنیس روی میز و پتانک، بهاره بیگی نیز ۲ طلا و یک نقره در رشته های تنیس روی میز و پتانک، مریم فریدونی یک طلا و یک نقره در رشته های پتانک و دارت، مصطفی آرمزد یک طلا و یک نقره در رشته های پتانک و دارت و معصومه برجی موفق به کسب یک طلا و یک برنز در رشته تنیس روی میز شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بیان کرد: هیات تکواندو نیز در رقابت های ازبکستان و چین خوش درخشید و سیده معصومه حسینی با کسب ۲ مدال طلا، امیر حسین نوروزی یک مدال نقره و محمد مهدی کرمی یک مدال برنز ، قهرمانی جهان را از آن خود کردند.

جهانشیر اضافه کرد: همچنین در رقابت های آسیایی هیات ووشو در رشته ساندا علی ظفری موفق به دریافت مدال برنز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان یادآوری کرد: در حدود ۱۵ روز اخیر همدان میزبان ۲ هزار نفر در قالب چهار رشته ورزشی بود که با حضور ۹۶ کاروان ورزشی از استان موفق به کسب ۴۰ مدال کشوری شامل۱۰ مدال طلا، ۱۴ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز شدیم.

جهانشیر ادامه داد: در ۱۰ روز آینده همدان میزبان چهار رویداد کشوری و بین المللی در رشته سوارکاری با حضور ۱۸۰ سوارکار، صخرهنوردی با حضور ۲۰۰ ورزشکار، جام شطرنج ابن سینا با حضور ۱۸۰ ورزشکار و فوتبال غرب آسیا با حضور ۱۵۰ ورزشکار هستیم.

وی اظهار داشت: حمایت استاندار همدان از جامعه ورزشی، عزم و اراده در ورزشکاران ایجاد کرد و موجب شد که آنها بتوانند فعل توانستن را صرف کنند.

در پایان این مراسم از معصومه حسینی و محمد مهدی کرمی در رشته تکواندو، علی ظفری در ووشو و الهام محمدی، بهاره بیگی، معصومه برجی و مصطفی آرمزد ورزشکاران بیماری‌های خاص و پیوند اعضا که در یک ماه گذشته موفق به کسب مدال از مسابقات فرا ملی شده بوند با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

 

نظر شما