مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:

۲۰ پروژه ورزشی استان همدان تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید

۱۳۹۸/۰۷/۱۸ - ۱۱:۳۶:۰۴
کد خبر: ۹۰۹۸۵۳
۲۰ پروژه ورزشی استان همدان تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه ۱۱۰ پروژه ورزشی در استان همدان فعالیت دارند، گفت: ۲۰ پروژه ورزشی تا پایان سال تحویل می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و به نقل از شهرستان نهاوند، محسن جهانشیر در بازدید از پروژه های نیمه کاره ورزشی نهاوند که با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد، اظهار کرد: در استان همدان ۱۱۰ پروژه ورزشی در حال اجراست که انتظار میرود ۲۰پروژه ورزشی از این تعداد تا پایان سال تحویل ورزش استان شود.
وی تصریح کرد: متوسط پیشرفت فیزیکی این تعداد پروژه ۷۰ درصد است که تا پایان سال ۱۴۰۰ برنامه داریم بخش عمده ای از این پروژه ها را به اتمام برسانیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۶ پروژه ورزشی در نهاوتد در دست اجراست که عمدتا برخی از۳۰تا۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
در ادامه مهرداد سعدی نژاد رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: پروژه استخر بانوان با ۸۰درصد پیشرفت تا پایان سال به اتمام و تحویل می رسد.
وی افزود: مجموع اعتباری که در سال جاری برای ۱۶ پروژه ورزشی شهرستان در نظر گرفته شده حدود ۶ میلیاردتومان است.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه انتظار می رود با پیگیری های فرماندار و نماینده شهرستان و مدیرکل ورزش استان به زودی شاهد اتمام این پروژه های ورزشی باشیم، گفت: خوشبختانه در حال حاضر در شهرهای برزول، گیان و فیروزان هم احداث سالن ورزشی و زمین چمن در دست اقدام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز