ملایر میزبان «سیرک سیار»

۱۳۹۸/۰۸/۱۸ - ۰۸:۰۳:۴۹
کد خبر: ۹۲۱۶۰۶
ملایر میزبان «سیرک سیار»
حجت الاسلام طالب ترکاشوند گفت: تئاتر«سیرک سیار» به کارگردانی فرزاد لباسی در شهرستان ملایر اجرا می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان ملایر در گفتگو با برنا با بیان اینکه نمایش‌‎‌ «سیرک سیار» از روز‌ شنبه، 18 آبان برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهد شد، افزود: این نمایش در روز های شنبه، یکشنبه و دوشنبه از ساعت 10 تا 12 در مجتمع فرهنگی هنری اندیشه به روی سن خواهد رفت.

او با توضیح اینکه تئاتر«سیرک سیار» برای رده سنی نوجوان است، اضافه کرد: هماهنگی های لازم با آموزش و پروش برای حضور دانش آموزان با این رده سنی انجام شده است.

فرزاد لباسی، کارگردان تئاتر «سیرک سیار» نیز با بیان اینکه داستان این نمایش درباره پسربچه ای به نام جان است که عاشق سیرک است؛ اما خانواده اش مخالف حضور آن در سیرک هستند، اضافه کرد: این تئاتر می خواهد به نوجوانان بگوید که با تلاش و کوشش می توانند به هدف خود برسند.

نمایشنامه تئاتر «سیرک سیار» از اوراند هریس و ترجمه آن نیز از سید حسین فدایی حسین است. فرزاد لباسی، امید نوعی شاد، سید امیرحسین فاطمی نوین، امین فعله گری، سید مهرداد کاووسی حسینی، پدرام معصومی و پگاه معصومی بازیگران این نمایش هستند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «کودک، طبیعت، تئاتر» از 16 تا 21 آبان ماه 1398 در همدان برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز