معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان:

نیازمند هم‌افزایی شورا و مدیریت‌شهری هستیم

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ - ۰۹:۴۰:۵۷
کد خبر: ۹۲۴۲۷۲
نیازمند هم‌افزایی شورا و مدیریت‌شهری هستیم
فتحیان نسب گفت: در راستای اجرای صحیح این طرح‌های اثرگذار نیازمند هم‌افزایی و هم‌فکری شورای شهر و مجموعه مدیریت‌شهری هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون شهرسازی و معماری شهرداری همدان با تأکید بر اینکه پروژه‌های بزرگ و مناسبی در این معاونت طراحی شده است که می‌تواند سکوی پرتاب همدان در حوزه‌های مختلف باشد؛  گفت: در راستای اجرای صحیح این طرح‌های اثرگذار نیازمند هم‌افزایی و هم‌فکری شورای شهر و مجموعه مدیریت‌شهری هستیم.

امیر فتحیان‌نسب؛ انجام مطالعات پارک 235 هکتاری سداکباتان، پروژه پارک 100 هکتاری ولایت، احداث شهرک 100 هکتاری گردشگری با هدف افزایش سرانه فضای سبز همدان، کاهش میزان ساخت و ساز ویلا در مناطق جنوبی شهر و تبدیل همدان به یک باغ شهر بزرگ در کشور، احداث شهرک گردشگری به مساحت 200 هکتار در اراضی باغ‌میوه همدان، طراحی پارک آبی و ساخت باغ پرندگان، احداث مجموعه زمین تنیس در 48 هکتار  و تبدیل همدان به تنها مرکز استاندارد غرب کشور در بخش تنیس، انجام مطالعات ساماندهی ورودی‌های شهر همدان در مسیر تهران، ملایر و کرمانشاه، اجرای طرح جامع احیا و ایمنی بازار همدان و ایجاد گذرگاه فرهنگی از آرامگاه بوعلی سینا تا آرامگاه باباطاهر را از مهمترین اقدامات این حوزه برشمرد.

وی با اشاره به طرح شهر دوستدار کودک، افزود: همدان به عنوان پایلوت این طرح در کشور انتخاب شده است که تلاش خواهیم کرد نخستین‌بار ضوابطی را برای این مهم طراحی کنیم تا در سال‌های آینده، اجرایی شود.

فتحیان‌نسب با اشاره به حفظ بافت دارای واجد ارزش در شهر نیز گفت: خوشبختانه دفتر مشترکی بین شهرداری و میراث فرهنگی ایجاد شده است تا براساس آن موقعیت های شهری و بافت های واقعی شهر مشخص و متناسب با آن ضوابطی طراحی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز