۳۰۰تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۱:۵۲:۴۷
کد خبر: ۹۳۰۴۲۲
۳۰۰تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود
میلاد کریمی گفت: امسال ۳۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان حمل و نقل عمومی همدان خارج می شود.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان در گفتگو با برنا با بیان اینکه در زمینه نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی در کشور اقدامات اندکی انجام شده است، اظهار داشت: تعداد یک هزار و ۱۰۰ تاکسی فرسوده در همدان وجود دارد که بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده خارج کردن ۳۰۰ دستگاه پیکان فرسوده از ناوگان تاکسیرانی همدان تا پایان سال جاری هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی همدان با تعدادی از بانک های همدان برای ارائه تسهیلات به تاکسی داران و نوسازی ناوگان مذاکره شده و در نهایت یکی از بانک ها پرداخت ۳۰ میلیون تومان وام ۴ درصدی به هر تاکسی دار را قبول کرد.

معاون تاکسیرانی و حمل و نقل بار و کالای شهرداری همدان با بیان اینکه شهرداری همدان نیز ۲۰ میلیون تومان تسهیلات به رانندگان تاکسی های فرسوده پرداخت می‌کند تا با وام اخذ شده نسبت به نوسازی خودروی خود اقدام کنند، گفت: در حال حاضر برای شهر همدان سهمیه نوسازی ۳۰۰ تاکسی نهایی شده و کار ها تا حدی انجام شده است.

کریمی با بیان اینکه اگر نوسازی ناوگان صورت نگیرد در واقع کاری در مجموعه تاکسیرانی انجام نشده است، اظهار داشت: تا پایان سال برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی همدان اقدام می‌شود.

گفتنی است در ادامه این جلسه نمایندگان هیئت امنای روز بازار های همدان نیز به بیان مشکلات روزبازارها پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

 

نظر شما