عضو مجلس خبرگان رهبری:

با احیای نماز بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۹:۴۲
کد خبر: ۹۳۰۷۲۲
با احیای نماز بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد
آیت الله غیاث الدین طه محمدی گفت: اگر نماز را زنده کنیم و به نماز اهمییت بدهیم بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: در اجلاس نماز که در استانداری همدان برگزار شد گفت:نماز زاینده رودی است که تمام خوبی ها را در خودش جای داده است وهرکسی تمام خوبی و نیکی ها را بخواهد باید نماز بخواند.

وی افزود:در گذشته های دوربسیار در مورد نماز و اهمیت آن صحبت شده است اگر نماز را زنده کنیم و به نماز اهمییت بدهیم بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد .

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:نماز یک حقیقت ناشناخته است و اگر نسل جدید نسبت به نماز بی اهمییت است به دلیل این است که نماز را نشناخته و حقیقت نماز را درک نمی کند و نکرده است.

وی با این که پیامبران و بزرگان دینی به نماز اهمییت بسیاری می دادند گفت:یکی از همسران رسول خدا نقل شده که زمان اذان و نماز  پیامبر دگرگون می شدند به طوری که دیگر نه ما ایشان را می شناختیم نه ایشان ما را واین نشانه ای این است که نماز بسیار فضلیت دارد.

آیت الله محمدی خاطر نشان کرد:نماز حلال بسیاری از مشکلات است و اگر کسی بخواهد مشکلاتش حل شود باید وضو بگیرد و نماز بخواند وحاجت خود را بگیرد و اگر فردی این کار کرد امکان ندارد که حاجت خود را نگیرد چون که خدا جفا کار نیست.

 

نظر شما