رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

روحیه بسیجی و انقلابی باید در همه نهادها و ارگان‌ها حاکم باشد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۹:۰۸:۱۵
کد خبر: ۹۳۰۸۱۷
روحیه بسیجی و انقلابی باید در همه نهادها و ارگان‌ها حاکم باشد
روح‌الله وجدی اظهار داشت: روحیه بسیجی و انقلابی باید در همه نهادها و ارگان‌ها حاکم باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان در فرمانده سپاه ناحیه همدان با تبریک هفته بسیج و نیز تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغ سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: روحیه بسیجی و انقلابی باید در همه نهادها و ارگان‌ها حاکم باشد. 

روح‌الله وجدی افزود: اگر روحیه بسیجی و انقلابیگری در همه نهاد‌ها و ارگان‌ها از جمله شهرداری حاکم شود به امید خدا در عرصه‌های مختلف مشکلی نخواهیم داشت. 

وی با اشاره به این که ارتباط مناسبی میان سپاه و بسیج و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان شکل گرفته است گفت: امیدواریم این ارتباط ادامه دار و تنگاتنگ شود و از ظرفیت‌های موجود برای گسترش مباحث فرهنگی بهره لازم را ببریم. 

همچنین کربسیان قائم مقام سازمان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج تاکید کردند: لازم است برای تقویت باورهای انقلابی و تقویت باورهای شهروندی از ظرفیت بسیج و سپاه بهره کافی را ببریم. 

گفتنی است در بخشی از این دیدار معاونین فرهنگی، اجتماعی و ورزشی سازمان با تشریح اقدامات و برنامه‌های خود، برای استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج در راستای توسعه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در سطح شهر با فرمانده سپاه ناحیه همدان به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز