نامنویسی ۳۱ داوطلب انتخابات مجلس در دومین روز

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۲۳:۴۸:۴۷
کد خبر: ۹۳۱۳۰۳
نامنویسی ۳۱ داوطلب انتخابات مجلس در دومین روز
آزاد بخت گفت: ۳۱ تن در دومین روز از فرایند نامنویسی از داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان ثبت نام کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس ستاد انتخابات همدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این میان حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ثبت نام ۱۲ نفر بیشترین سهم را در استان به خود اختصاص داد.

وی بیان کرد: همچنین در این روز در شهرستان ملایر ۶نفر، نهاوند یک نفر، تویسرکان ۲ نفر، بهار و کبودراهنگ سه نفر، اسدآباد چهار نفر و شهرستان های رزن و درگزین سه نفر ثبت نام کردند.

رییس ستاد انتخابات استان همدان افزود: مدرک تحصیلی ۲۸ تن از داوطلبان ثبت نام کرده امروز کارشناسی ارشد، ۲ تن دکترا و یکی از آنها حوزوی است.

آزادبخت ادامه داد: همچنین ۱۳ تن از داوطلبان کارمند، ۹ تن دارای شغل آزاد، سه تن بازنشسته، ۲ تن پزشک، ۲ نفر فرهنگی، یک تن استاد دانشگاه و یک نفر نیز از سایر مشاغل است.

وی یادآوری کرد: در نخستین روز از نامنویسی داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۹ داوطلب نمایندگی در این استان ثبت نام کردند.

آزاد بخت بیان کرد: در روز نخست، سه نفر در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، سه نفر در ملایر، چهار نفر در نهاوند، یک نفر در تویسرکان، سه نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، سه نفر از اسدآباد و ۲ نفر در حوزه انتخابیه رزن و درگزین ثبت‌نام کردند که ۱۸ نفر از داوطلبان مرد و یکی از آنها زن است.

وی در خصوص تحصیلات داوطلبان نمایندگی که روز گذشته ثبت نام کردند گفت: از بین افراد ثبت‌نامی دیروز ۱۷ نفر دارای مدرک فوق لیسانس و ۲ نفر دارای مدرک دکتری هستند.

به گفته رییس ستاد انتخابات استان همدان از بین ثبت‌نامی‌های دیروز ۶ تن کارمند، ۲ نفر استاد دانشگاه، ۲ نفر فرهنگی، ۲ نفر شغل آزاد، ۲ نفر از نمایندگان فعلی، سه نفر بازنشسته و ۲ نفر بیکار هستند.

وی در خصوص رده سنی داوطلبان نیز گفت: از بین داوطلبان ثبت‌نامی استان همدان در نخستین روز، هفت نفر در رده سنی ۳۰ تا ۴۰ سال، ۶ نفر در رده سنی ۴۱ تا ۵۰ سال و ۶ نفر در رده سنی ۵۱ تا ۶۰ سال قرار دارند.

استان همدان با یک میلیون و ۷۶۰ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان و ۹ حوزه انتخابیه دارای هفت کرسی نمایندگی در بهارستان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز