درختان منازل در شیرین سو به صورت رایگان هرس می شوند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۹:۱۸:۵۲
کد خبر: ۹۳۱۳۵۲
درختان منازل در شیرین سو به صورت رایگان هرس می شوند
شهردار شیرین سو از طرح هرس درختان منازل به صورت رایگان توسط شهرداری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: عملیات هرس زمستانه درختان سطح شهر به منظور جوان سازی، کنترل حجم تاج و کنترل ارتفاع درختان آغاز شده است و شهروندان نیز می توانند با ارسال درخواست به شهرداری شیرین سو از هرس رایگان درختان منازل به صورت کارشناسی بهره مند شوند.

وی درختان سطح شهر را ریه های شهر عنوان کرد و با اشاره به اهمیت رسیدگی اصولی به آنها گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری در فصول پاییز و زمستان هرس درختان است.

موسوی ادامه داد: عملیات هرس زمستانه از خیابان های اصلی شهر توسط چند اکیپ باتجربه و با نظارت کارشناس فضای سبز شهرداری در سطح شهر در حال انجام است.

شهردار شیرین سو در ادامه هدف از اجرای این طرح را حذف شاخه های بیمار و سرشاخه های خشک، ایجاد دید مناسب ترافیکی برای رانندگان و جلوگیری از هرس های خودسرانه بیان کرد و گفت: انجام عملیات هرس، سبب افزایش طول عمر درختان، رشد مناسب، نیاز آبی کم و حجم سبزینگی متناسب با نوع و سن درختان می شود.

موسوی در پایان از شهروندان خواست تا پایان عملیات هرس درختان با اکیپ های شهرداری همکاری کنند و از پارک خودرو در حاشیه خیابان ها در هنگام هرس خودداری نمایند.

 

نظر شما