مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی در نمایشگاه کتاب همدان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۷:۲۰:۱۱
کد خبر: ۹۴۸۴۵۸
مراسم گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی در نمایشگاه کتاب همدان برگزار شد
مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط جامعه القرآن همدان در محل برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب استان برگزار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، همزمان با سومین روز از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب همدان و در راستای پاسداشت مقام شهید سپهبد سلیمانی، این مراسم با حضور احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، محمدرضا جوادی معاون امور هنری و سینمایی و هادی شیرمحمدی معاون فرهنگی و رسانه‌ای این اداره کل فرهنگ و اعضای جامعه القرآن کریم همدان برگزار شد.

 تلاوت آیات قرآن کریم توسط حسین بیات حافظ کل قرآن و مدیحه‌سرایی در سوگ شهید سلیمانی از برنامه‌های این مراسم بود.

 در این مراسم علیرضا بشیری فرزند شهید مدافع حرم محمد حسین بشیری به اجرای دکلمه‌ای در تجلیل از شهید سپهبد سلیمانی پرداخت.

 یکی از روایان دفاع مقدس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد سردار بزرگ اسلام گفت: مقام معظم رهبری وظیفه مردم را شناخت دشمن و شیوه عملکرد آن می‌دانند و باید این موضوع را مورد توجه قرار داد.

حیدری دلگرم اظهار کرد : ما این شعار را می‌دهیم که هزاران سلیمانی پرورش می‌دهیم که این شعار با پرداختن به نماز، قرآن و مبارزه با هوای نفس محقق می‌شود.

 وی در ادامه خاطراتی از حضور در جبهه مقاومت و مبارزه با گروه‌های طالبان و داعش را روایت کرد.

در بخش پایانی این مراسم از فرزند شهید محمدحسین بشیری در راستای تکریم خانواده شهدا و حسین بیات حافظ قرآن تقدیر به عمل آمد.

دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب استان همدان از ۱۸ تا ۲۳ دی‌ماه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در حال برگزاری است.

نظر شما