معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان:

با شهادت سردار سلیمانی دهه فجر امسال متفاوت تر خواهد بود

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۱:۴۳:۲۵
کد خبر: ۹۵۰۶۳۳
با شهادت سردار سلیمانی دهه فجر امسال متفاوت تر خواهد بود
مصطفی آزاد بخت گفت: سردار سلیمانی به تنهایی یک سپاه و ارتش برای انقلاب اسلامی بود، و ضربه ایی که ما به آمریکا زدیم بسیار سنگین بود و باید دهه فجر امسال بسیار متفاوت تر از سال های گذشته باشد

 به گزارش خبر گزاری برنا از همدان؛ ج  مصطفی آزاد بخت در نشست اعضای بزرگداشت ایام الله ده فجر گفت: بهای سنگینی برای این انقلاب دادیم و رسانه‌ها کمک کنند تا آیین‌های دهه فجر امسال به خوبی برگزار شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان  مطرح کرد: امسال در آستانه فرا رسیدن دهه فجر تحولات بسیار جدی رخ داد که مسئولان باید زمینه مشارکت بیشتر مردم را در برنامه‌های دهه فجر فراهم کنند.

وی با اشاره به مشارکت و هم دلی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی گفت: دشمن از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ترسیده بود، و مردم نشان دادند اگر مسوولان زمینه لازم را فراهم کنیم آنها در برنامه‌ها مشارکت می‌کنند و همانند همیشه حماسه بزرگ آفریدند . 

آزاد بخت با تاکید  بر جذب و حضور جوانان در برنامه های دهه فجر مطرح کرد: باید برنامه هایی برای دهه فجر در نظر بگیریم که بتواند علاوه براینکه این گروه جذب شوند در نشاط و شادی جامعه تاثیر گذار باشد.

وی عنوان کرد: در برنامه‌های دهه فجر سخنران‌ها باید انقلاب اسلامی را تبیین کنند و کل مناطق مختلف استان باید با یک نگاه دیده شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: پیش از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن، فرمانداران مشکل سیستم صوتی را در شهرستان‌ها به صورت ریشه‌ای حل کنند.

 آزاد بخت گفت: گامی مهمتر از انقلاب اسلامی نداریم، اضافه کرد و  ۲۵۰ هزار شهید دادیم تا انقلاب اسلامی را پایدار و از آرمان‌های اسلام دفاع کنیم.

وی با اشاره به حادثه هواپیمای اوکراینی گفت: باید هوشیار بود تا دشمنان نتوانند از فضا سو استفاده کنند 

آزادبخت  با ابراز همداری با خانواده های سقوط هواپیما ادامه داد: به شدت غمدار و شریک این عزا هستیم اما این دستاویزی نشود تا افرادی نادان یا مغرض به سپاه ضربه بزنند.

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان نیز با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال مردمی برگزار شود افزود: مسوولان توجه داشته باشند تا برگزاری برنامه‌های این دهه به مردم واگذار شود تا آن‌ها نیز مشارکت داشته باشند.

 وی افزود: بعد پیروزی انقلاب  می گفتند  هفته اول و دوم کار انقلاب شکست می خورد وباید فاتحه انقلاب را خواند اما  ۴۱سال از ان دوران گذشت آمریکا  و دشمنان نظام  نمی توانند این مهم را باور  کنند 

وی در ادامه افزود: برای شکر این نعمت موظف هستیم امسال باشکوه تر امسال بحث انتقام و تبعات سیلی به آمریکا مطرح است 

هم چنین مدیر کل دفتر امور اجتماعی    از 22 کار گروه و ستاد برگزاری دهه فجر در شهرستان همدان خبر داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز