سرپرست ورزش و جوانان بهار:

برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خیرین به کمک ورزش بیایند

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۷:۱۷:۴۵
کد خبر: ۹۵۰۶۶۴
برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی خیرین به کمک ورزش بیایند
ورزش بهار ظرفیت خوبی در بسیاری از رشته ها دارد و با همدلی و کار مضاعف باید ورزش بهار را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان بهار در  نشست با هیات ورزشی این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای هواپیمای اوکراینی گفت: ورزش بهار ظرفیت خوبی در بسیاری از رشته ها دارد و با همدلی و کار مضاعف باید ورزش بهار را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی با اشاره به برنامه های دهه فجر افزود: با توجه به شهادت شهید سلیمانی امسال برنامه های دهه فجر با گرامیداشت این شهید بزرگوار برگزار می شود.

علیرضا صفی زاده گفت: روسای هیات های ورزشی برای پیشگیری از حوادث حتما باید نسبت به بیمه نمودن اماکن ورزشی و ورزشکاران اقدام کنند.

وی با اشاره به نقش اطلاع رسانی در ورزش افزود: یکی از نقاط ضعف هیات های ورزشی عدم اطلاع رسانی برنامه و مسابقات خود به اداره شهرستان می باشد که هیات ها باید نسبت به اطلاع رسانی به موقع به اداره شهرستان اقدام کنند.

سرپرست ورزش و جوانان بهار با اشاره به مشکلات عدیده مالی در ورزش گفت: کشور با تحریم و مشکلات اقتصادی گریبان گیر است و متاسفانه ورزش شهرستان بهار نیز از این موضوع مستثنی نیست و برای اجرای برنامه ها و فعالیت ها ورزشی با مشکل روبرو هستیم.

وی خواستار کمک خیرین به ورزش شد و گفت: ساخت مسجد و مدرسه امری ضروری است اما خیرین باید بدانند اگر به حوزه ورزش کمک نشود جوانان گرفتار معضلات بسیاری همچون اعتیاد و غیره می شوند.

صفی زاده ادامه داد: متاسفانه در کشور ما به جای پیشگیری به دنبال درمان هستیم و امروز می بینیم به جای تزریق بودجه به ورزش و تندرستی جامعه این پول صرف درمان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز