مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۶ - ۱۴:۱۴:۲۷
کد خبر: ۹۵۱۳۹۶
مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان در سالن اجتماعات مرکز بهداشت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ در این مراسم با قدردانی از خدمات دکتر مهران بیگلری در طول دوران مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان دکتر طواف‌زاده به عنوان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان منصوب شد.

معاون درمان دانشگاه با تسلیت شهادت سردار سلیمانی و فوت شدگان حادثه هوایی از دکتر بیگلری فردی توانمند و باتجربه یاد کرد و با اشاره به سوابق وی گفت: دکتر بیگلری بعد از اتمام تحصیلات تکمیلی با قدرت بیشتری در  پستهای مهمی خدمت رسانی خواهند کرد.

دکتر جلیلی با بیان اینکه شهرستان تویسرکان از شهرستانهای استراتژیک و با اهمیت دارای افراد متخصص و تحصیل کرده بسیار، اظهار کرد؛ امسال ۱۰ متخصص در رشته های مختلف به شهرستان تویسرکان معرفی شدند که برخی شروع به کار کردند و به تدریج بقیه نیز با پیگیری نمایندگان و مسئولان به زودی به این شهرستان اضافه میشوند. 

وی با اشاره به اینکه مجوز بیمارستان جدید الاحداث دریافت شده، تصریح کرد: برنامه ریزی برای تجهیز و راه اندازی این بیمارستان در دستورکار است.

معاون درمان دانشگاه افزود: با توجه به ظرفیت و نیاز شهرستان هر دو بیمارستان بر  اساس توان فعال می شوند و جذب نیرو نیز در کنار این موارد در حال انجام است و تحقق  این موضوع جهشی در حوزه درمان شهرستان خواهد بود.

وی خدمت گذاری در برهه فعلی را نیازمند ایثار و گذشت دانست و خاطر نشان کرد که با لطف خداوند متعال با توجه فشارها و تحریمها رشد دانشگاه رو به افزایش بوده و با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه و توانمندی متخصصان جوان و ایثارگری همکاران بهداشت و درمان برای رفع نیاز مردم تلاش شده است.

دکتر جلیلی به نمایندگی از ریییس دانشگاه و هیات رییسه با آرزوی موفقیت برای دکتر بیگلری با توجه زحمات در دوران مسئولیت برای دکتر طواف زاده در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.

وی گفت: انتظار  داریم کادر بهداشت و درمان تویسرکان مانند گذشته و بیش از آن همراه دکتر طواف زاده باشند تا شاهد رشد روز افزون حوزه سلامت شهرستان تویسرکان باشیم.

معاون درمان دانشگاه با توجه به جذب متخصصان در شهرستان زمینه سازی برای افزایش انگیزه متخصصان و ایجاد آرامش برای فعالیت در این شهرستان را خواستار شد و تاکید کرد که ماندگاری پزشکان ارائه خدمات بهتر را موجب می‌شود.

وی یکی از سیاستهای دانشگاه را راه اندازی کلینیک ویژه و راه اندازی بیمارستان جدید الاحداث قبل از پایان سال عنوان کرد تا مردم از خدمات بهداشتی درمانی مطلع شوند.

معاون‌ سیاسی ‌و اجتماعی فرمانداری شهرستان تویسرکان با قدردانی از خدمات  تلاشگرانی که برای حوزه سلامت خدمت می‌کنند، سلامت و امنیت را دو نعمت ارزشمند دانست و ابراز امیدواری کرد که ملت ایران همواره  از این دو نعمت بهره مند شوند.

زین العابدینی با تقدیر و تشکر ویژه از دکتر بیگلر برای اقدامات انجام شده و رفع مشکلات ابراز امیدواری کرد که دکتر طواف زاده با بهره گیری از تجربیات خود و مدیران پیشین قدمهای مثبتی برای مردم شهرستان تویسرکان بردارند تا همه مسئولان دست در دست هم مشکلات را حداقل برسانند و رضایت مندی مردم را افزایش دهند.

وی افزود: در شرایط تحریم فعالیت تا حدی دشوار است و نیاز به همت جمعی و اراده قوی دارد که ملت ایران همواره همت خود را ثابت کرده است.

معاون‌ سیاسی ‌و اجتماعی فرمانداری شهرستان تویسرکان برای دکتر بیگلر برای موفقیت در دوران تخصص آرزوی موفقیت کرد و از دکتر طواف زاده درخواست کرد که مطالبات مردم را در خصوص جذب پزشکان متخصص، ساماندهی بیمارستان در حال تاسیس سردار سلیمانی و ساماندهی نوبت دهی کلینیک بیمارستان  با تلاشهای روزافزون جامه عمل بپوشانند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز حضور همه حاضران در مراسم تکریم و معارفه را موجب  دلگرمی دانست و به سوابق ۱۴ ماهه فعالیت در  بیمارستان ولیعصر (عج) تویسرکان و هشت ماه خدمت به عنوان رییس بیمارستان اشاره کرد.

دکتر سید ابراهیم طواف‌زاده با تشکر از دکتر بیگلر  به عنوان مدیری لایق  به سوابق علمی و کاری خود اشاره کرد.

وی از راه اندازی سیستم نوبت دهی بیمارستان تا قبل از پایان سال خبر داد و مهمترین وظیفه مجموعه مدیریت شبکه را راه اندازی بیمارستان جدیدالتأسیس سردار سلیمانی دانست.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان تاکید کرد که راه اندازی بیمارستان به سرعت آغاز می شود و برنامه ریزی ها به گونه ای خواهد بود که به خدمات رسانیها  لطمه ای وارد نشود.

وی با یادآوری اینکه بیمارستان ولیعصر (عج) روزانه ۸۵۰ تا یک هزار و ۲۰۰ نفر خدمات ارائه می شود، گفت: این میزان خدمت رسانی در برابر حجم گسترده خدمات ارائه شده بسیار ناچیز است و همه باید برای افزایش رضایت مندی تلاش کنند.

 

نظر شما