سرقت از منازل با تخریب درب خانه!

۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۰۷:۲۱:۴۴
کد خبر: ۹۵۲۸۶۲
سرقت از منازل با تخریب درب خانه!
سرهنگ رضا زارعی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان همدان در فصل پاییز ، در بررسی ها مشخص شد، سارقان با تخریب درب منازل اقدام به سرقت اموالی از قبیل طلا و وجوه نقد می کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان همدان در فصل پاییز ، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

سرهنگ رضا زارعی افزود: در بررسی ها مشخص شد، سارقان با تخریب درب منازل اقدام به سرقت اموالی از قبیل طلا و وجوه نقد می کردند که در ادامه تحقیقات احتمال غیر بومی بودن آن ها قوت گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و بکارگیری شگردهای پلیسی و بررسی دوربین های مدار بسته محل های سرقت، چهره سارق و هویت آنها که دارای سوابق متعددی در امر سرقت منزل بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با اخذ نیابت قضایی متهم را در یکی از استان های همجوار در یک عملیات ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی همدان منتقل کردند.

وی بیان داشت: متهم در بازجویی های فنی و تخصصی، به ۱۲ فقره سرقت منزل اعتراف کرد و اظهار داشت، طی چند مرحله با همدستی ۲ نفر از دوستانش به شهر همدان برای سرقت منزل مراجعه کردند که تمامی محل های سرقت مورد تایید قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان گفت: با راهنمایی متهم، همدستان وی نیز دستگیر و هر سه متهم با قرار صادره روانه زندان شدند.

 

نظر شما