آمادگی جامعه ورزش وجوانان همدان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۶:۵۶
کد خبر: ۹۶۲۶۵۵
آمادگی جامعه ورزش وجوانان همدان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲بهمن
مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، مشتاقانه و همگام با مردم شهید پرور حضور منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا  از همدان:مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: جامعه ورزش و جوانان استان همدان در گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر، مشتاقانه و همگام با مردم شهید پرور حضور منسجم و موثر در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.
محسن جهانشیر با اعلام این مطلب افزود: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان فردا هم پا و هم دوش دیگر اقشار خداجوی و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی ‎ 22بهمن شرکت می کنند تا ضمن تجدید بیعت خود با مقام معظم رهبری یک صدا فریاد استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را سر دهند.

وی اضافه کرد: در 22بهمن، جامعه ورزش و جوانان استان همدان در کنار جامعه ایرانیان حماسه دیگری در پاسداشت اسلامیت و جمهوریت خود به پا خواهد کرد و سه شنبه هزاران نفر از ورزشکاران همدانی با لباس های هم شکل و ورزشی خود به راهپیمایی غرور آفرین 22 بهمن خواهند آمد تا یک صدا فریاد استقلال، آزادی جمهوری اسلامی سر دهند.

جهانشیر اظهار داشت : از همه ورزشکاران، مربیان، سرپرستان، مدیران و مسوولان ورزش و همه دست اندرکاران امور جوانان و اعضای سازمان های مردم نهاد استان همدان دعوت می شود تا با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر در عظمت و شکوه این انقلاب مشارکت کنند.

وی ادامه داد : جوانان و ورزشکاران نیز بار دیگر به مستکبران عالم و سرسپردگان داخلی آنها اعلام می کنند که بر حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن تا پای جان ایستاده اند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران الگوی کشورهای منطقه است و ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر خوشحالی، سرافرازی، سربلندی و عزت ناشی از این انقلاب را به رخ تمامی جهانیان خواهیم کشید.

گفتنی است راهپیمایی 22 بهمن در استان همدان رأس ساعت 9:30 صبح از میدان امام خمینی(ره) شروع می شود. و ورزشکار و سازمانهای مردم نهاد استان نیز با تجمع در درب اداره کل ورزش و جوانان استان در ساعت 9 صبح به صورت متحد الشکل به سمت راهپیمایی حرکت خواهد کرد.

 

نظر شما