دعوت امام جمعه و استاندار همدان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۲:۳۸:۲۱
کد خبر: ۹۶۲۷۶۳
دعوت امام جمعه و استاندار همدان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیامی مشترک از مردم ولایت‌مدار این استان دعوت کردند تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی و سید سعید شاهرخی در متن این پیام آورده اند: ملت غیور ایران اسلامی امروز هم حیات پرافتخار این وطن را پاس می‌دارند و دوشادوش یکدیگر برای دفاع از آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب خود تا پای جان خواهند ایستاد و به هر دشمن بیگانه‌ای به ویژه رژیم تروریست آمریکا اعلام می‌دارند که پهنه این سرزمین جایی برای کینه توزی‌های استعمارگرانه نیست.

امام جمعه و استاندار همدان در ادامه این پیام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می افزایند: نظام جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته، همواره از پشتیبانی و حمایت مردمی برخوردار بوده و همواره جلوه‌های بی‌نظیری از این حمایت و اعتماد مردمی را در صحنه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم. 

در  این پیام با تقدیر از مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار استان همدان آمده است: بدون شک شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکی از مصادیق حضور معنادار مردم در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ابراز وفاداری به آرمان‌های بلند الهی و انسانی امام راحل عظیم‌الشان است.

در ادامه پیام می افزاید: در این فرصت مغتنم، ۲۲ بهمن ماه، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به آحاد ملت ایران اسلامی به ویژه مردم ولایت‌مدار استان همدان تبریک گفته و ضمن تجلیل از حضور همیشگی، ولایی و آگاهانه مردم در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی از تمامی دلسوزان و دلباختگان این سرزمین برای حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن ماه دعوت می‌کنیم.

امام جمعه و استاندار همدان در این پیام ابراز امیدواری کردند: مردم مومن ایران اسلامی با نصب‌العین قرار دادن هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و وحدت و همدلی پیروز این میدان باشند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز