برگزاری نخستین کارگاه آموزشی حوزه ازدواج جهت مربیان و بازیکنان هیئت گلف

۱۳۹۸/۱۱/۲۴ - ۱۲:۳۶:۵۸
کد خبر: ۹۶۳۹۹۸
برگزاری نخستین کارگاه آموزشی حوزه ازدواج جهت مربیان و بازیکنان هیئت گلف
نخستین کارگاه آموزشی حوزه ازدواج جهت مربیان و بازیکنان هیئت گلف استان برگزار گردید .

به گزارشخبرگزاری برنا از همدان روز گذشته نخستین کارگاه آموزشی در حوزه ازدواج جهت مربیان و بازیکنان هیئت گلف همدان برگزار گردید .
علی اصغر سالوند رییس هیئت گلف استان اعلام کرد : این کارگاه به درخواست هیئت گلف همدان و با همکاری معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان در محل سالن کنفرانس معاونت جوانان از ساعت چهارده لغایت شانزده با حضور تعدادی از مربیان و بازیکنان هیئت گلف برگزار شد .
وی ادامه داد : در این کارگاه مطالبی بسیار مفید و ارزنده ای در خصوص ازدواج آگاهانه توسط مدرس دوره ارائه گردید و همچنین مباحثی نیز درباره روش های کنترل استرس در رویداد های ورزشی و چگونگی غلبه بر اضطراب هنگام مسابقه مطرح گردید که بسیار مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت .
رییس هیئت گلف استان افزود : با توجه به ماهیت رشته ورزشی گلف کنترل استرس و غلبه بر اضطراب هنگام مسابقات تاثیر بسزایی در عملکرد ورزشکاران دارد بنابراین در برنامه های آموزشی هیئت گلف علاوه بر موضوعات طراحی تمرین به روش های نوین و علمی ، نگاه ویژه ای نیز به مباحث روانشناختی و مدیریت استرس خواهیم داشت و در صدد هستیم از مشاوره ها و رهنمود های یکی از بهترین متخخصان روانشناسی شهرمان که در حوزه ورزش نیز دارای تجربه های لازم و کافی است ، بهره مند شویم تا قبل و هنگام مسابقات تیم های اعزامی مان را همراهی کند .
در پایان سالوند کمال تشکر و امتنان خود را از معاونت جوانان را درخصوص حمایت های بی شائبه و برگزاری این کارگاه ابراز نمود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز