رئیس مخابرات نهاوند خبر داد؛

برخورداری بخش گیان نهاوند از اینترنت پرسرعت

۱۳۹۹/۰۱/۲۷ - ۲۰:۴۲:۳۶
کد خبر: ۹۸۹۰۵۸
برخورداری بخش گیان نهاوند از اینترنت پرسرعت
رئیس مخابرات نهاوند با اشاره به توسعه زیرساخت‌های اینترنت پرسرعت در روستاهای شهرستان نهاوند از برخورداری بخش گیان نهاوند از اینترنت پرسرعت خبر داد.

محمدرضا صالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا از همدان، اظهار کرد: با فراهم شدن زیرساخت پهنای باند دیتای شهرستان نهاوند فاز دوم ارتقاء نسل تلفن همراه (همراه اول) از ابتدای سال جاری جهت افزایش سرعت و کیفیت اینترنت همراه در سطح شهرستان نهاوند کلید خورد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از تجهیزات جدید نصب‌شده در تعدادی از روستاهای بخش گیان این روستاها از نسل سوم اینترنت همراه بهره‌مند شدند.

رئیس مخابرات نهاوند، تأکید کرد: در آینده نزدیک این نسل فنّاوری با اولویت تعداد جمعیت به تعدادی دیگر از روستاهای این بخش و سایر بخش‌های شهرستان نهاوند اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از بستر فیبر نوری در اینترنت خانگی روستای کوهانی از توابع بخش مرکزی نهاوند رکورد پهنای باند مصرفی مشترکین این روستا از 2 مگابایت به حدود 40 مگابایت یعنی حدود 20 برابر ثبت‌شده است.

صالحی افزود: درصورتی‌که مشترکی سرعت مناسب را دریافت نمی‌کند می‌بایست طرح ثبت نامی یا تجهیزات خود را موردبررسی قرار دهد.

وی تأکید کرد: این موضوع برای تمامی مراکزی که پهنای باند اینترنت آن‌ها به‌واسطه ارتقاء به فیبر نوری از محدودیت خارج‌شده‌اند نیز صدق می‌کند.

نظر شما