سردار سید قاسم قاسمی خبر داد:

پرداخت توامان فوق‌العاده‌های ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در سال جدید ادامه خواهد داشت

۱۳۹۹/۰۲/۲۸ - ۱۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۰۳۳۴۵
پرداخت توامان فوق‌العاده‌های ایثارگران وزارت ورزش و جوانان در سال جدید ادامه خواهد داشت
مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران وزارت ورزش‌وجوانان، از پرداخت توامان فوق‌العاده‌های ایثارگران وزارت ورزش‌وجوانان با تأکید ویژه دکتر سلطانی‌فر در سال جدید خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سردار سید قاسم قاسمی، مشاور وزیر و مسئول هماهنگی امور ایثارگران در این خصوص گفت: پیرو پیگیری­ های دفتر امور ایثارگران نسبت به برقراری پرداخت فوق ­العاده ایثارگران وزارت ورزش و جوانان، ذیل مواد(51) قانون جامع خدمات­ رسانی به ایثارگران و بند(2) ماده(68) قانون مدیریت خدمات کشوری، این پرداخت ­ها به صورت توامان در سال جدید ادامه خواهد داشت.

وی با بیان تقدیر از تاکید ویژه دکتر سلطانی فر و همکاری خانم فرامرزیان، ادامه داد: بر اساس نامه دیوان محاسبات کشور به وزارت ورزش و جوانان نسبت به ادامه پرداخت فوق­ العاده ­های مذکور در سال جدید طبق رویه قبل، تأکید ویژه دکتر سلطانی ­فر و همچنین همکاری و عنایت معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارتخانه، خانم فرامرزیان، این پرداخت ها انجام شده و تا تعیین تکلیف و رفع ابهامات موجود توسط دیوان عدالت اداری کشور، ادامه خواهد یافت.

سردار قاسمی گفت: در همین زمینه، ما همچنان از مجلس محترم شورای اسلامی و قوه قضائیه پیگیر حل ابهامات مطرح شده و رفع مشکل پرداخت به صورت دائم هستیم که پیرو جلسات و گفتگوهای انجام شده، ریاست مجلس شورای اسلامی، طی نامه ای به دیوان محاسبات کشور خواستار برطرف کردن موانع پرداخت این حقوق شده اند. انشالله در صورت دریافت جواب و نتایج مشخص، اخبار آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز