برگزاری نشست هماهنگی فدراسیون پزشکی و سازمان لیگ؛

پروتکل نهایی برای مسابقات فوتبال ارائه شد

۱۳۹۹/۰۲/۳۰ - ۱۵:۰۵:۱۳
کد خبر: ۱۰۰۴۵۳۸
پروتکل نهایی برای مسابقات فوتبال ارائه شد
نشست هماهنگی فدراسیون پزشکی و سازمان لیگ برای نهایی کردن پروتکل لیگ برتر برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نشست هماهنگی فدراسیون پزشکی ورزشی و سازمان لیگ برای نهایی کردن پروتکل بهداشتی تمرینات و مسابقات فوتبال ظهر امروز در محل فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد.

مهرزاد خلیلیان، سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی درباره این جلسه گفت: ما به عنوان فدراسیون پزشکی کاملا در اختیار فدراسیون فوتبال هستیم. وزیر ورزش برای برگزاری هرچه سالم تر تمرینات و مسابقات دستوراتی داده است. روز گذشته در حضور معاونان وزارت ورزش و بهداشت مسائلی مطرح شد، امیدواریم پروتکل های مربوطه توسط ناظرینی که با هماهنگی سازمان لیگ انتخاب می‌شوند و آموزش می بینند تمرینات به خوبی انجام شود تا فوتبال با کمترین مشکلات به اهدافی که دارد برسد.

وی افزود: به عنوان ناظر، همیار همکاران‌مان هستیم که با شنیدن نظرات آنها خوشحال می شویم اگر ابهامی وجود دارد برطرف‌کنیم. یادمان نرود تاکیدات وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا این است که ممکن است کرونا به کمترین حد رسیده باشد اما هنوز تمام نشده است. برخی از استان‌ها شرایط خطرناکی دارند بنابراین توصیه ما این است که فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی نمی توانند ضامن سلامتی ما باشند، ضامن اصلی خداوند است ما هم باید خودمان مراقب باشیم بنابر این اگر اگر کسی علائمی داشت حتما باید گزارش شود.

سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص پروتکل برگزاری مسابقات لیگ گفت: این پروتکل مورد بازبینی قرار گرفته است. باید برای ما برای اجرایی شدن پروتکل شفاف سازی می‌شد. از همکاری فدراسیون پزشکی تشکر می کنیم. امیدواریم تمامی ارکان برگزاری مسابقات از جمله تیم ها، بازیکنان و پزشکان که در این ایام نشان دادند چقدر از جان گذشته هستند در اینجا هم کمک حال ما باشند و کمک کنند این پروتکل به خوبی در فاز تمرین و مسابقه اجرایی شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع کرونا فراگیر است. از همه تیم ها خواهش می کنم همکاری لازم را داشته باشند تا ریسک به حداقل برسد. کمک کنید فضای ورزش نشاط را به جامعه برگرداند و فوتبالیست ها هم فضای ورزش را غالب بر فضای کرونا کنند.

نظر شما