محسن وزیری:

نگاه ویژه‌ای به نجاتی داریم/ سعی کردیم در حد توان به مربیان استان قم کمک کنیم

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۰۹:۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۰۰۴۷۹۵
نگاه ویژه‌ای به نجاتی داریم/ سعی کردیم در حد توان به مربیان استان قم کمک کنیم
رئیس هیات کشتی قم گفت: نگاه ویژه‌ای به علیرضا نجاتی نماینده استان قم در وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی داریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محسن وزیری، رئیس هیأت کشتی استان قم در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم فعالیت ورزشی داشته باشیم اما کارها در هیأت در حال انجام است و فعالیت فعلی ما ارائه برنامه عملیاتی و گزارشات هیأت کشتی به اداره کل ورزش و جوانان استان است.

وزیری تصریح کرد: به دلیل شیوع ویروس کرونا مربیان استان نمی توانند فعالیتی داشته باشند. به همین دلیل سعی کردیم از طریق اداره کل ورزش و جوانان وام های قرض الحسنه ای را در اختیار این قشر زحمتکش که تنها شغلشان مربیگری است بگذاریم.

وی ادامه داد: با پیشکسوتان و کشتی گیران استان نیز ارتباط داریم. و در این مدت به دنبال این بودیم که کشتی گیران ما به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری کنند تا انگیزه ی خود را از دست ندهند.

وزیری با بیان اینکه هیأت کشتی نگاه ویژه ای به دارنده مدال برنز وزن 60 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهانی قزاقستان دارد، تصریح کرد: علیرضا نجاتی یکی از امیدهای کسب مدال ما در المپیک است، با هماهنگی هایی که انجام دادیم سالن خانه کشتی را به همراه یک مربی و یک حریف تمرینی در اختیار این کشتی گیر قرار دادیم تا با رعایت کامل موارد بهداشتی و ایمنی تمرینات خود را برگزار کند. البته حریف تمرینی وی نیز همیشه پیش نجاتی حضور دارد و جای دیگری نمی رود.

رئیس هیأت کشتی استان قم در مورد حضور نمایندگان این استان در لیگ های کشتی گفت: هرساله در لیگ برتر کشتی فرنگی حضور یافته ایم و امسال نیز قصد داریم با یک تیم بومی در این مسابقات شرکت کنیم. در مورد لیگ نوجوانان نیز با مربیان استان صحبت کرده و از آن ها نظر خواسته ایم، اگر شرایط مهیا باشد و حمایت کننده مالی نیز داشته باشیم در این لیگ نیز حضور خواهیم داشت.

وزیری در مورد عملکرد فدارسیون کشتی در 10 ماه گذشته گفت: از زحمات فدراسیون قبلی تشکرم می کنیم، خوشبختانه در این مدت تعامل خوبی با فدراسیون کشتی داشته ایم و آقای عسگری دبیر فدراسیون نیز با ما در تماس است و برنامه ها را هماهنگ می کند و رویکرد خوبی با هیأت های کشتی دارند. همچنین قدردان زحمات رئیس فدراسیون و سایر همکاران ایشان که برای کشتی زحمت می کشند نیز هستیم.

وی خاطرنشان کرد: هیأت های کشتی بازوان قدرتمند فدراسیون کشتی هستند و رؤسای هیأت های کشتی نیز از تجربیات خوبی در کشتی برخوردار هستند، هرچقدر تعامل و همکاری بین هیأت های کشتی و فدراسیون بیشتر باشد، شاهد پیشرفت و رشد بیشتر کشتی کشور خواهیم بود.

نظر شما