نسرین خزانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

مشکل ما صرفا مربی داخلی و خارجی نیست/ نیاز به تحول در والیبال بانوان داریم

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۳:۰۵
کد خبر: ۱۰۰۵۰۸۲
مشکل ما صرفا مربی داخلی و خارجی نیست/ نیاز به تحول در والیبال بانوان داریم
کارشناس والیبال بانوان گفت: برای والیبال بانوان یک مربی خارجی خوب وجود دارد که آنهم چینی است و بعید می‌دانم که حاضر شود هدایت تیم‌های ایرانی را بپذیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نسرین خزانی، کارشناس والیبال، درباره اظهارات اخیر فدراسیون والیبال مبنی بر جذب مربی خارجی برای هدایت تیم‌های‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: به نظر من اگر فدراسیون‌نشین‌ها معتقد هستند توانایی مربیان داخلی بالا نیست هیچ ایرادی ندارد که از کادر فنی خارجی استفاده کنیم. اما باید از مربی خارجی استفاده کنیم که معلوماتش بالا باشد تا با آمدنش تحولی در والیبال بانوان ایجاد شود.

وی اضافه کرد: نه اینکه فقط خارجی باشد و در حد همین مربیان داخلی توانایی داشته باشد. مسئله دیگری که وجود دارد این است که متاسفانه در همه جا دنیا مربیان خوب والیبال آقا هستند و قطعا ما نمی‌توانیم از این اشخاص در تیم‌های بانوان‌مان استفاده کنیم. در کل برای والیبال بانوان یک مربی خارجی خوب وجود دارد که آنهم چینی است و بعید می‌دانم که حاضر شود هدایت تیم‌های ایرانی را بپذیرد و از طرفی فکر می‌کنم حتی فدراسیون ما هم از پس هزینه‌های او بر نمی‌آید.

خزانی در پایان خاطرنشان کرد: مشکل ما الان صرفا حضور مربی داخلی و خارجی نیست باید فردی انتخاب شود که کار بلد و با تجربه باشد. ما مربی سوپر لیگ را برای هدایت بخش پایه انتخاب می‌کنیم قطعا این انتخاب نتیجه نخواهد داد چون کار کردن با یک دختر ۱۵ ساله با یک والیبالیست ۲۵ ساله متفاوت است. ما باید قبل از توجه به عناوین مربیان به تجربه آنها توجه کنیم و سپس به دنبال نام باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز