ایوب والی:

بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد/ در اهواز میزبان رفقا خواهیم بود

۱۳۹۹/۰۲/۳۱ - ۱۶:۵۸:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۵۱۳۷
بازی بدون تماشاگر جذابیتی ندارد/ در اهواز میزبان رفقا خواهیم بود
کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگر جذابیتی نخواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایوب والی درباره آخرین وضعیت خود اظهار داشت: اکنون در خانه به سر می‌برم و شرایط بسیار خوبی دارم. یک ماه و ۲۰ روز از عملم گذشته و مشغول فیزیوترابی و ورزش‌های نرم زیر نظر پزشک باشگاه هستم.

وی درباره شرایط تیم فولاد گفت: طی سه ماه اخیر تمام بازیکنان به دلیل شیوع بیماری کرونا در خانه به سر بردند و از شرایط مسابقات دور بودند. با توجه به اینکه فاصله زیادی بین بازی‌ها افتاده قطعا برگشت تیم‌ها به مسابقات بسیار سخت است هر چند این موضوع به نوع تمرینات انفرادی بازیکنان بستگی دارد.

کاپیتان تیم فولاد با اشاره به زمان آغاز لیگ برتر فوتبال گفت: فرصت داده شده برای هماهنگی بازیکنان بسیار کم است و بی‌شک این موضوع باعث افت کیفی بازیهای لیگ می‌شود، از طرفی بازی‌ها بدون تماشاگر و با در نظر گرفتن یک سری قوانین جدید برگزار خواهد شد که جذابیت چندانی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه سلامتی مردم واجب‌تر از فوتبال و هر چیز دیگری است گفت: خیلی‌ها به واسطه این فوتبال امرار معاش می‌کنند و نان‌آور خانواده هستند لذا مسابقات لیگ باید یک روی از سر گرفته می‌شد. خوشبختانه اکنون اوضاع بهتر از قبل است و به همین دلیل اقدام به برگزاری مسابقات کردند وگرنه سلامتی مردم برای همه مهم است.

والی بیان کرد: طی یکی ۲ روزه اخیر مصاحبه‌هایی از جانب پرستاران بیمارستان‌های استان دیدم که اعلام کردند اوضاع بهتر از قبل شده است. همانطور که می‌دانید بازی‌های لیگ، یک ماه دیگر آغاز می‌شود و مطمئنا تا آن موقع شرایط خوزستان عادی می‌شود و ما در اهواز میزبان تیم‌ها خواهیم بود.

دیدار عقب افتاده بین تیم‌های فولاد و استقلال روز ۲۹ خردادماه در ورزشگاه خانگی فولاد برگزار می‌شود همچنین دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر از روز دوم تیر آغاز خواهد شد. فولادی‌ها در حال حاضر با کسب ۳۳ امتیاز در مکان ششم جدول رده‌بندی جای گرفته‌اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز