افشین پیروانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

انرژی مثبت از هواداران پرسپولیس می‌گیریم/ بازیکنان خارجی به تهران می‌آیند

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۱۲:۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۰۰۵۲۳۰
انرژی مثبت از هواداران پرسپولیس می‌گیریم/ بازیکنان خارجی به تهران می‌آیند
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرینات پرسپولیس از روز شنبه به امید خدا در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با در اختیار داشتن همه بازیکنان به آمادگی مطلوبی دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره تست‌گیری بازیکنان این باشگاه به خبرنگار برنا گفت: طبق درخواستی که مسئولان سازمان لیگ داشتند، دیروز بازیکنان و کادر فنی تست مربوط به کرونا را انجام دادند. دیروز شرایط ظاهری بچه ها خوب بود و انشاالله که مشکلی نباشد و همه بازیکنان سالم باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: تمرینات پرسپولیس از روز شنبه به امید خدا  در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز خواهد شد و امیدواریم بتوانیم با در اختیار داشتن همه بازیکنان به آمادگی مطلوبی دست پیدا کنیم.

وی درباره گرفتن تست از خبرنگاران نیز اظهار داشت: ما وظیفه‌ای نسبت به خبرنگاران داریم و از عکاسان و خبرنگاران از طرف باشگاه تست گرفتیم و انشاالله که این دوستانمان نیز مشکلی نداشته باشند.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره زمان حضور بازیکنان خارجی نیز عنوان کرد:  ما به بازیکنان خارجی خود اعلام کرده‌ایم که به ایران بیایند و مشکلی از بابت حضور آنها در ایران نیست. اما بحث این است که مشکلاتی به جهت محدودیت پروازی وجود دارد و در اولین فرصت به دنبال حضور آن‌ها در تهران هستیم. به محض حضور در ایران آنها تست می دهند  و ۲۴ ساعت بعد می توانند به جمع بازیکنان اضافه شود.

پیروانی درباره شروع مسابقات بدون هواداران نیز تصریح کرد: اگر چه مسابقات بدون حوزه تماشاگران آغاز خواهد شد. اما هواداران درون قلب ما حضور دارند و انرژی مثبت آنها را حس می‌کنیم و برای آنها تلاش می کنیم تا با نتایج خوب آنها را خوشحال کنیم هواداران مطمئن باشند که تمام تلاشمان را می‌کنیم که قهرمانی را برای پرسپولیس رقم بزنیم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوال پایانی خبرنگار برنا در رابطه با اینکه قول چند قهرمانی به هوادارن می‌دهید، تاکید کرد: قول می‌دهیم تمام تلاش خودمان را بکنیم و البته در این مورد ما یکی- یکی  جلو می‌رویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز