رضا صابونچی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بهروزی‌راد در اولویت فدراسیون قرار دارد/ اردوهای تیم ملی قایقرانی از نیمه خرداد برپا می‌شود/ ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه دارند به ۲۰ نفر می‌رسد

۱۳۹۹/۰۳/۰۱ - ۲۳:۱۴:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۵۴۸۷
دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: ان‌شاءالله از این پس اردوها رونق خواهد گرفت و بهروزی‌راد باتوجه به سهمیه‌ای که دارد، در اولویت قرار دارد و اولین نفری خواهد بود که به اردو دعوت می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا صابونچی، دبیر فدراسیون قایقرانی، در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی طی گفتگو با خبرنگار برنا بیان کرد: طبق روال هر سال برنامه‌ریزی کرده بودیم تا از 15 فروردین ما اردوهای تیم ملی آغاز کنیم اما به دلیل شیوع ویروس کرونا این موضوع امکان‌پذیر نبود. قرار شده است بعد از عید فطر اردوها کلید بخورد اما باتوجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش خواهد بود که باید به صورت انفرادی کار کنند.

وی افزود: برهمین اساس لازم است که تمهیداتی را در نظر بگیریم. با فدراسیون پزشکی ورزشی نیز صحب شده تا دستورالعملی که تهیه کردند را ابلاغ کنند تا براساس آن ان‌شاءالله اردوهای‌مان را شروع کنیم. ورزشکاران می‌توانند به صورت انفرادی می‌توانند از همین شنبه تمرینات خود را از سر بگیرند اما برای حضور در اردوها احتمالا بتوانیم از 15 خرداد برنامه‌های خود را آغاز کنیم.

صابونچی اظهار داشت: این اردوها شامل تمام رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون می‌شود. رشته‌هایی مانند روئینگ و آب‌های آرام که هنوز شامس کسب سهمیه دارند، قطعا در اولویت ما هستند. ما برای تمام رشته‌های زیر نظر خود تقویم کامل آماده کرده بودیم که شامل اردوها و مسابقات مختلف می‌شد اما باتوجه به شرایط کنونی مقداری این تاریخ‌ها را تغییر دادیم.

دبیر فدراسیون قایقرانی در پایان بااشاره به وضعیت تمرینی شهلا بهروزی‌راد پاروزن پاراالمپیکی کشورمان و عدم دسترسی وی به ارگومتر برای انجام تمرینات خود گفت: تعداد ارگومترهای فدراسیون بسیار محدود است و اکثر آن‌ها را پاروزنان تهرانی بردند. تعداد ورزشکاران ملی‌پوش ما که شانس کسب سهمیه دارند حدودا به 20 نفر می‌رسد اما فقط 5 تا 6 دستگاه ارگومتر در فدراسیون داشتیم که همه آن‌ها را به پاروزنان دادیم. برای بهروزی‌راد هم با هیات استان کرمانشاه هماهنگ کرده بودیم اما ارگومتری که در این استان است، بیشتر مربوط به روئینگ است اما او در رشته آبهای آرام فعالیت می‌کند. ان‌شاءالله از این پس اردوها رونق خواهد گرفت و بهروزی‌راد باتوجه به سهمیه‌ای که دارد، در اولویت قرار دارد و اولین نفری خواهد بود که به اردو دعوت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز