یوسف بهزادی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ذوب‌آهن شانس صعود به جمع ۴ تیم برتر را دارد/ بازیکنان از لحاظ بدنی دچار افت شده‌اند/ انصاری در کارهای خیر پیشقدم است

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۰۶:۰۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۰۵۵۸۶
ذوب‌آهن شانس صعود به جمع ۴ تیم برتر را دارد/ بازیکنان از لحاظ بدنی دچار افت شده‌اند/ انصاری در کارهای خیر پیشقدم است
دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: روی کاغذ شانس کسب سهمیه آسیا را داریم. خیلی سخت است اما نشدنی نیست و بی‌انگیزه نیستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ یوسف بهزادی دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن درباره آخرین وضعیت تمرینی خودش  به خبرنگار برنا گفت: با توجه به اعلام باشگاه ما در حال حاضر در اصفهان هستیم و تست کرونا نیز دادیم اما جواب آن هنوز آماده نشده است. در مورد تمرین باید بگویم در خانه تمرین می کردم. به هر حال به لحاظ بدنی در چند روز گذشته کمی تمرینات هوازی انجام داده‌ام. اما بدن ها دچار افت شده است. به هر حال ما تمریناتمان را از شنبه آغاز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره ادامه رقابت‌ها و رتبه ذوب آهن گفت: ما روی کاغذ شانس کسب سهمیه آسیا را داریم. خیلی سخت است اما نشدنی نیست و بی‌انگیزه نیستیم. تیم ما تمام تلاشش را می‌کند تا در مکان بهتری از جدول بایستد و امیدوارم بدون کمترین مشکل این فصل کرونایی به پایان برسد.

بهزادی در پاسخ به این سوال که آیا از قدیم با محمد انصاری دوست بوده و دلیل حضور در پویش شب های هعمدلی اظهار داشت: من بچه اسلامشهر هستم و البته افتخار داریم یک رفاقتی هم با محمد انصاری داشته باشیم. او در کارهای خیر پیش قدم است و در این پویش هم حضور داشت.

نظر شما