به منظور حفظ پویایی و نشاط ورزشکاران؛

رقابتهای والیبال نشسته مجازی برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۱۱:۲۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۰۵۹۷۹
رقابتهای والیبال نشسته مجازی برگزار می‌شود
با برنامه ریزی انجمن والیبال نشسته، مسابقات مجازی والیبال نشسته برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، انجمن والیبال نشسته به منظور حفظ پویایی و نشاط ورزشکاران این رشته، پویش ورزش در خانه را در دو گروه مردان و بانوان و در 2 مرحله برگزار می کند.

ورزشکارانی که تمایل به حضور در این برنامه دارند، می توانند فیلم های خود را ضمن رعایت موازین و شئونات اسلامی برای واتساپ شماره تماس های اعلام شده تا روز دوشنبه 12 خرداد ارسال نمایند.

مرحله نخست:

پنجه بالای سر مدت اجرا ۱۰ ثانیه

پنجه هدفدار مدت اجرا ۲۵ ثانیه

ساعد در جا و هدف دار مدت اجرا ۲۵ ثانیه

نحوه اجرای مرحله اول:

*پنجه هدف دار:

۳ هدف روی دیوار مشخص می شود که هر کدام از اهداف در فاصله نیم متری از یکدیگر قرار دارند. فاصله بازیکن از دیوار یک و نیم متر است و بازیکن به شکل پوش زدن و جا به جایی اقدام به زدن پنجه روی اهداف مشخص شده روی دیوار می کند.

*ساعد درجا و هدف دار:

اهداف مشخص شده روی دیوار همانند پنجه هدف دار ( ۳ هدف با فاصله نیم متری) است و فاصله بازیکن از دیوار یک و نیم تا ۲ متر می باشد. بازیکن ابتدا ۵ ساعد کنترلی درجا زده، سپس با پوش زدن و جا به جایی بدون اینکه توپ متوقف شود به اهداف مشخص شده توپ را پرتاب می کند.

شاخصه های ارزیابی از سوی داوران:

اجرای صحیح، روان و بدون خطای تکنیک

هدف گیری

دقت و سرعت عکس العمل

استفاده از ابزار مناسب

توجه: آیتم ها بایستی در زمان های مشخص شده صورت گیرد و درصورتی که زمان فیلم، بیشتر از زمان اعلام شده باشد، داوری صورت نمی گیرد. (زمان زیاد انجام کار، ملاک مثبتی برای داوری نمی باشد.)

پس از پایان مرحله دوم و ارزیابی های صورت گرفته از سوی هیئت کارشناسی، به نفرات برتر در دو بخش مردان و بانوان جوایزی از سوی انجمن و کمیته ملی پارالمپیک اهدا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز