با انتشار پیامی؛

سلطانی فر عید سعید فطر را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۳/۰۳ - ۲۱:۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۰۶۲۲۶
سلطانی فر عید سعید فطر را تبریک گفت
مسعود سلطانی فر در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ جوانان و ورزش تبریک گفت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرا رسیدن  عید سعید فطر را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ جوانان و  ورزش تبریک گفت :

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 به شکرانه توحید.

به شکرانه این عید،

به پاس سرافرازی‌ ، در بندگی خالص باریتعالی...

الهی ؛ ای عظمت بی‌‌پایان و ای دارنده هر دو جهان ای ذات بی‌‌مثال سخاوت،ای کمال بی‌ زوال قدرت، ای بخشنده‌ ترینی که معنای بخششی و ای آمرزنده‌‌ای که پدیدآورنده تقوایی از تومی‌‌خواهیم  به حق این فرخنده روز، که برای دل‌‌های مؤمن، عید قرار داده‌‌ای، سلام و درودمان  را نثار پیامبر عشق و رحمت، حضرت ختمی مرتبت مُحمّد نبی (ص) و اهل بیت طاهریینش ( ع ) می نماییم .

عید فطر، عید غلبه بر نفس ، مهار خواهش‌های نفسانی و بازگشت به فطرت حقیقی انسانی است که در پرتو بندگی خالصانه خدای کریم در ماه صیام و شب‌های بابرکت قدر حاصل آمده ، حرکت به سمت سعادت و رستگاری را نوید می‌دهد.

فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان های پاک و بیدار که به شکرانه این نعمت  بی کران، به ستایش ذات اقدس الهی پرداخته و زنگار گناه را از آئینه روشن قلب و جان می زداید.

الهی در پایان این ماه پربرکت چشممان را به جمال دلارای مهر موعود (عج)،در هم شکننده ظلمت و تاریکی،  روشن کن ، تا نماز عید رابا ایشان و در فضای عطرآگین ولایت، به جای آوریم، نمازی که آکنده از روح اجابت باشد،آکنده از قنوت‌‌های سبز آرزومندی.

عید فطر مبارک

مسعود سلطانی فر

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز