فریناز طائرپور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بلاتکلیفی به بسکتبال بانوان لطمه می‌زند/ از مسئولان می‌خواهیم تکلیف را مشخص کنند

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۰۸:۱۷:۱۲
کد خبر: ۱۰۰۶۴۷۷
سرمربی تیم بانوان گروه بهمن گفت: بسکتبال همچنان نه اجازه فعالیت دارد و نه فدراسیون می‌خواهد تکلیف لیگ نیمه تمام مانده بانوان را روشن کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فریناز طائرپور، سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن درباره برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: در حال حاضر برای یکسری از رشته‌های انفرادی مجوز برگزاری تمرینات و مسابقات بدون حضور تماشاگران داده شده اما بسکتبال همچنان نه اجازه فعالیت دارد و نه فدراسیون می‌خواهد تکلیف لیگ نیمه تمام مانده بانوان را روشن کند.

او ادامه داد: ما دوبار نامه زدیم و گفتیم که اگر قرار است لیگ برگزار شود باید یک فرصت یک ماهه برای تمرین داشته باشیم که هنوز به هیچ یک از نامه‌ها پاسخی داده نشده است. این بلاتکلیفی به همه آسیب می‌زند شاید بازیکنی قصد جدایی از گروه بهمن را دارد اما به هر جهت ممکن است قهرمانی تیم روی دستمزدش اثرگذار باشد ولی متاسفانه هیچ چیز مشخص نیست و در چنین وضعیتی تکلیف بازیکن، کادر فنی و ... چیست.

طائرپور گفت: در حال حاضر هم فقط در مورد بخش آقایان برنامه ریزی شده و قرار است از شهریور لیگ را شروع کنند، هرچند این اتفاق چندان فرقی هم به حال بسکتبال نخواهد کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز