سردار آزمون:

گلزنی در تیم ملی برایم دشوار است/ حسودها از من انتقاد می‌کنند

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۳:۵۲:۵۸
کد خبر: ۱۰۰۶۶۴۰
گلزنی در تیم ملی برایم دشوار است/ حسودها از من انتقاد می‌کنند
مهاجم ملی‌پوش زنیت درباره وضعیتش در روزهای قرنطینه گفت: حدود یک ماه است که خانواده‌ام را ندیده‌ام. در روسیه در قرنطینه حضور دارم و برای دیدار با خانواده ریسک نکردم. فقط تمریناتم را برگزار می‌کنم و راهی خانه می‌شوم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سردار آزمون درباره نحوه برگزاری تمریناتش در دوران قرنطینه گفت: در روزهای نخست به صورت اینترنتی از خانه تمرین می کردیم. از هفته گذشته به صورت انفرادی در محل تمرین حاضر شدیم و از روز گذشته تمریناتمان دو به دو برگزار می شود و قرار است امروز به صورت چهار نفری در تمرین حاضر شویم. لیگ روسیه از ۲۱ ژوئن (اول تیر) آغاز خواهد شد و بازی‌ها به صورت فشرده در فاصله سه، چهار روزه انجام خواهد شد.

مهاجم زنیت درباره شایعه پیشنهادهای خارجی اش افزود: من این اخبار را در رسانه ها خواندم. این صحبت ها کار را برایم سخت خواهد کرد. خواهش می‌کنم در این قضیه روی من مانور ندهند. من با زنیت قرارداد دارم و همه تمرکزم روی این تیم است. نمی توانم به جای دیگری فکر کنم اما امیدوارم در آینده اتفاقات خوبی بیفتد.

آزمون در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد در ایتالیا یا یکی از پنج لیگ معتبر اروپا بازی کند،پاسخ داد: ‌من هشت سال در لیگ روسیه بازی و تجربه خوبی کسب کردم. صد درصد همه دوست دارند چالش جدیدی را شروع کنند. من هم مانند همه دنبال شروع این چالش هستم و امیدوارم زودتر انجام شود. من حدود دو سال با زنیت قرارداد دارم و نمی‌توانم چیزی بگویم. اگر بین دو باشگاه صحبتی ردوبدل نشود، نمی توانم چیزی بگویم.

آزمون درباره شرایط تیم ملی تاکید کرد: ما با تیم ملی می‌توانیم به دور بعد جام جهانی صعود کنیم. چیزی که از اسکوچیچ شنیده‌ام مربی خوبی است و مطمئنم بهتر از ویلموتس می‌تواند با تیم ملی کار کند.َشضقبل از شروع کرونا با هم دیدار کردیم و با او در تماس هستم. او انسان خوبی است و روحیه پیروز بودن را دارد. حیف است جایگاه تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی در این رتبه باشد. امیدوارم با کمک مردم باید بتوانیم جایگاه تیم ملی را ارتقا ببخشیم.

مهاجم زنیت روسیه درباره اختلاف کیفیتش در تیم باشگاهی و ملی و انتقادها به عملکردش در تیم ملی تاکید کرد: ما در تیم ملی همیشه دفاعی بازی می‌کردیم و در این شرایط گلزنی دشوار است. در جام جهانی چه کار می توانستم کنم که تا ۱۸ قدم خودمان عقب می آمدم. من از کسانی که انتقاد می‌کنند می‌خواهم دو بار از ۱۸ قدم تیم خود به ۱۸ قدم تیم دیگر بروند، ببینم می‌توانند؟ ما این چیزها را نمی بینیم و کسی نمی فهمید که تاکتیک تیم چیست. به خاطر همین وقتی با خانواده ام دردودل می کنم می گویم خودم را تحسین می کنم که جزو پنج گلزن برتر تیم ملی هستم. بعضی‌ها به من حسودی می‌کنند و این حرف‌ها را می‌زنند.

نظر شما