محمود نقیبی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هیچگونه حق تصرفی درخصوص دریافت وجه در منطقه دماوند نداریم/ شهردای وظیفه نظافت مناطق زیر نظر خود را برعهده دارد

۱۳۹۹/۰۳/۰۹ - ۰۸:۲۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۷۹۴۴
هیچگونه حق تصرفی درخصوص دریافت وجه در منطقه دماوند نداریم/ شهردای وظیفه نظافت مناطق زیر نظر خود را برعهده دارد
رییس شورای اسلامی شهرستان دماوند گفت: ما هیچگونه حق تصرفی در خصوص دریافت وجه در منطقه دماوند نداریم و حتی نظافت آن منطقه برعهده ما نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، پس از اظهارات رضا زارعی رییس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی مبینی بر دریافت وجه از توریست‌های داخلی در منطقه قله دماوند از سوی شهرداری این منطقه، محمود نقیبی رییس شورای اسلامی شهرستان دماوند طی گفتگو با خبرنگار برنا در این رابطه بیان کرد: ما هیچگونه حق تصرفی در خصوص دریافت وجه  در منطقه دماوند نداریم و حتی نظافت آن منطقه برعهده ما نیست. این منطقه مرتبط با استان مازندارن است و بخش‌داری‌های مربوطه. شهر دماوند در حوزه اختیارات ما قرار دارد و هیچگونه وجهی نه از سوی ما و نه از سوی سازمان ورزش منطقه دریافت نمی‌شود.

وی افزود: اگر هم وجهی دریافت می‌شود از طرف شهردار و سازمان‌های مرتبط با شهر دماوند نیست، چون منطقه گردشگری دماوند به هیچ عنوان زیر نظر ما نیست. من از مقدم رییس اداره ورزش منطقه نیز استعلام کردم، از سوی این سازمان هم هیچ وجهی دریافت نمی‌شود.

نقیببی اظهار داشت: شهرداری‌های مرتبط با این منطقه شامل رودهن و آبعلی نیز می‌شود اما خود کوه دماوند و منطقه گردشگری آن زیر نظر استان مازندران قرار دارد. کوه دماوند حدود اربعه دارد که قطعا نظافت قسمت‌هایی که مرتبط با ما می‌شود را شهرداری انجام می‌دهد اما از سوی ما وجهی برای رسیدگی به این منطقه دریافت نمی‌شود.

نظر شما