در استان هرمزگان؛

اسلام جاهدی مدال طلا خود را به خانواده شهید مدافع سلامت اهدا کرد

۱۳۹۹/۰۳/۱۰ - ۰۸:۳۱:۰۹
کد خبر: ۱۰۰۸۳۵۳
اسلام جاهدی مدال طلا خود را به خانواده شهید مدافع سلامت اهدا کرد
ملی پوش پارا قایقرانی کشورمان مدال طلا خود را به خانواده شهید مدافع سلامت استان هرمزگان اهدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از وب سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، طی مراسمی با حضور جان بابایی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، امیاری مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی، همتی استاندار، مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات و دیگر مسئولان استان، اسلام جاهدی ملی پوش پارا قایقرانی کشورمان مدال طلا مسابقات آسیایی خود را به خانواده آرزو باهو پرستار بیمارستان کودکان بندر عباس، اولین شهید مدافع سلامت این استان اهدا کرد.

جان بابایی در این مراسم بیان کرد: فداکاری این بانوی هرمزگانی برای تمامی آحاد جامعه کشور قابل‌تقدیر و ستایش است، وی عزت و آبروی جامعه پزشکی و درمانی است و به‌واقع به معنای حقیقی ازخودگذشتگی را نشان داد. از زمان شیوع کرونا در کشور نیز بالغ‌ بر ۱۰ هزار نفر از کادر درمانی نیز به کووید ۱۹ مبتلا شدند و درصدی از این جمعیت نیز جان خود را در راه خدمت صادقانه و فداکارانه از دست دادند.

معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پهلوان واقعی ورزشکارانی همچون جاهدی هستند که مدال با ارزش و افتخاری که سال‌ها برای به دست آوردنش زحمت‌کشیده را تقدیم این خانواده کرد تا درسی از اخلاق و قدردانی را به جامعه بدهد.

نظر شما